PDA

Zobacz pełną wersję : Fotografia podwodna

Flores
13-12-2011, 15:31
Ostatnio jestem zapatrzony na fotografie podwodne Zeny Holloway (zenaholloway.com) i się zastanawiam jak ona to wszystko robi. Wiem, że obudowa to podstawa ale czy ktoś mi może powiedzieć jak ona te wszystkie lampy odpala? Czy są jakieś wyzwalacze specjalnie zaprojektowane pod wodę czy jest jakieś inne ustrojstwo?

Motorniczy
13-12-2011, 16:10
Duzo pieniedzy i sie same odpala :)

Roarflex
13-12-2011, 20:16
A może używa dużego akwarium z lampami na zewnątrz. Przynajmniej cześć zdjęć ze strony dało by się tak zrobić.

Flores
13-12-2011, 21:04
A może używa dużego akwarium z lampami na zewnątrz. Przynajmniej cześć zdjęć ze strony dało by się tak zrobić.

Bardzo dużego ;)

http://www.youtube.com/watch?v=JjRfd--uLFE

Bartek - NinoVeron
13-12-2011, 21:33
tu masz link do jednego z odcinków programu Supermodels - nadawanego w zeszłym roku
w tym odcinku wszystkie dziewczyny pozowały pod wodą
może to Ci coś pomoże

http://sophisti.tv/super-models-by-loreal-paris-odcinek-10.html

aaa... jeszcze Michał Dulemba, który prowadził wiele kursów strobingowych (w tym z forum Nikona)
prowadził kiedyś kurs strobingu na basenie
http://www.michaldulemba.pl/page/4/ (wpisy na dole strony) ... błyskał tylko lampami z nad wody

RobertMiernik
13-12-2011, 22:11
Nie potrzebujesz radia, przecież woda przewodzi prąd - można wyzwalać lampy jak po kablu...

A tak poza tym, na małych głębokościach jeśli zadbasz o szczelne opakowanie lampy to powinien zadziałać i CLS i Chiński radiowy wyzwalacz...

Flores
13-12-2011, 22:49
Nie potrzebujesz radia, przecież woda przewodzi prąd - można wyzwalać lampy jak po kablu...

A tak poza tym, na małych głębokościach jeśli zadbasz o szczelne opakowanie lampy to powinien zadziałać i CLS i Chiński radiowy wyzwalacz...

OK, jak mi powiesz, jak podłączyć pod Subala, Pocketa czy nawet chiński wyzwalacz to stawiam piwo, ba nawet dwa :)