Close

Strona 1 z 4 123 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 34

Domyślnie Fotografia podwodna

Ostatnio jestem zapatrzony na fotografie podwodne Zeny Holloway (zenaholloway.com) i się zastanawiam jak ona to wszystko robi. Wiem, że obudowa to podstawa ale czy ktoś mi może powiedzieć jak ona te wszystkie lampy odpala? Czy są jakieś wyzwalacze specjalnie zaprojektowane pod wodę czy jest jakieś inne ustrojstwo?

Motorniczy
    Gość

Domyślnie

Duzo pieniedzy i sie same odpala

Domyślnie

A może używa dużego akwarium z lampami na zewnątrz. Przynajmniej cześć zdjęć ze strony dało by się tak zrobić.

Domyślnie

Cytat Zamieszczone przez Roarflex Zobacz posta
    A może używa dużego akwarium z lampami na zewnątrz. Przynajmniej cześć zdjęć ze strony dało by się tak zrobić.
    Bardzo dużego

http://www.youtube.com/watch?v=JjRfd--uLFE

Domyślnie

tu masz link do jednego z odcinków programu Supermodels - nadawanego w zeszłym roku
    w tym odcinku wszystkie dziewczyny pozowały pod wodą
    może to Ci coś pomoże

http://sophisti.tv/super-models-by-l...dcinek-10.html

aaa... jeszcze Michał Dulemba, który prowadził wiele kursów strobingowych (w tym z forum Nikona)
    prowadził kiedyś kurs strobingu na basenie
    http://www.michaldulemba.pl/page/4/ (wpisy na dole strony) ... błyskał tylko lampami z nad wody
    Ostatnio edytowane przez Jacek_Z ; 13-12-2011 o 21:38
    NinoVeron |==========[> | IG | Flickr | BLOG | MM | FB
    "na co sprzętu qpa gdy fotograf d..."

Domyślnie

Nie potrzebujesz radia, przecież woda przewodzi prąd - można wyzwalać lampy jak po kablu...

A tak poza tym, na małych głębokościach jeśli zadbasz o szczelne opakowanie lampy to powinien zadziałać i CLS i Chiński radiowy wyzwalacz...

Domyślnie

Cytat Zamieszczone przez RobertMiernik Zobacz posta
    Nie potrzebujesz radia, przecież woda przewodzi prąd - można wyzwalać lampy jak po kablu...