PDA

Zobacz pełną wersję : softbox - producent

br3
10-12-2011, 14:17
Mam szybkie pytanie,
zastanawiam się nad zakupem softboxa w plener. Znalazlem dwa, które mi pasują.
Jeden jest firmy F&V, drugi Freepower. Nie mam doświadczenia z żadną z podanych firm (jeśli chodzi o modyfikatory).
Może mi ktoś poradzić który teoretycznie będzie "lepszy" ? Lub która firma budzi większe zaufanie...

RobertMiernik
10-12-2011, 14:26
Nie mam porównania z tym drugim, ale Feepowerów mogę polecić, w tej cenie trudno znaleźć coś lepiej zrobionego.

br3
10-12-2011, 17:15
szkoda tylko, ze nie moge namierzyc sklepu, ktory ma obydwa softy i je porownac

micz87
11-12-2011, 00:22
To chyba jedna chińszczyzna bo to nie producenci ale firmy sygnujące towary swoim logiem. Ja używam Freepower i nie mam zastrzeżeń.

11-12-2011, 00:38
zalece teraz nygustwem(nikt nie musi odpowiadac)... freepower to klasa cenowa i jaksciowa typu qunatuum?

Bartek - NinoVeron
11-12-2011, 01:19
nie mam freepowersa ale mam softy i quantuuma i powerluxa i FV ... dla mnie to praktycznie to samo... no FV są dużo prostsze (nie da się założyć grida, mają uniwersalne mocowanie i zewnętrzna warstwa jest z jednego płatu materiału) :)
aczkolwiek mam teraz zamiar sprzedać troszkę moich softów i okt i wymienić je na freepowersy "szybki montaż"
ale nie dlatego, że dają lepsze światło a tylko dlatego, żeby je szybko składać i rozkładać :)

br3
11-12-2011, 11:51
nie mam freepowersa ale mam softy i quantuuma i powerluxa i FV ... dla mnie to praktycznie to samo... no FV są dużo prostsze (nie da się założyć grida, mają uniwersalne mocowanie i zewnętrzna warstwa jest z jednego płatu materiału) :)
aczkolwiek mam teraz zamiar sprzedać troszkę moich softów i okt i wymienić je na freepowersy "szybki montaż"
ale nie dlatego, że dają lepsze światło a tylko dlatego, żeby je szybko składać i rozkładać :)

mi wlasnie chodziło o F&V "szybki montaż" z gridem :)

11-12-2011, 13:38