Close

Strona 1 z 4 123 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 40

Mieszany widok

Poprzedni post Poprzedni post   Następny post Następny post

Domyślnie softbox - producent

Mam szybkie pytanie,
    zastanawiam się nad zakupem softboxa w plener. Znalazlem dwa, które mi pasują.
    Jeden jest firmy F&V, drugi Freepower. Nie mam doświadczenia z żadną z podanych firm (jeśli chodzi o modyfikatory).
    Może mi ktoś poradzić który teoretycznie będzie "lepszy" ? Lub która firma budzi większe zaufanie...

Domyślnie

Nie mam porównania z tym drugim, ale Feepowerów mogę polecić, w tej cenie trudno znaleźć coś lepiej zrobionego.

Domyślnie

szkoda tylko, ze nie moge namierzyc sklepu, ktory ma obydwa softy i je porownac

Domyślnie

To chyba jedna chińszczyzna bo to nie producenci ale firmy sygnujące towary swoim logiem. Ja używam Freepower i nie mam zastrzeżeń.
    Nic i Panasonic G3

Micro Four Thirds - moje doświadczenia z Micro 4/3

Domyślnie

zalece teraz nygustwem(nikt nie musi odpowiadac)... freepower to klasa cenowa i jaksciowa typu qunatuum?

Domyślnie

nie mam freepowersa ale mam softy i quantuuma i powerluxa i FV ... dla mnie to praktycznie to samo... no FV są dużo prostsze (nie da się założyć grida, mają uniwersalne mocowanie i zewnętrzna warstwa jest z jednego płatu materiału)
    aczkolwiek mam teraz zamiar sprzedać troszkę moich softów i okt i wymienić je na freepowersy "szybki montaż"
    ale nie dlatego, że dają lepsze światło a tylko dlatego, żeby je szybko składać i rozkładać
    NinoVeron |==========[> | IG | Flickr | BLOG | MM | FB
    "na co sprzętu qpa gdy fotograf d..."

Domyślnie

Cytat Zamieszczone przez bartos Zobacz posta
    nie mam freepowersa ale mam softy i quantuuma i powerluxa i FV ... dla mnie to praktycznie to samo... no FV są dużo prostsze (nie da się założyć grida, mają uniwersalne mocowanie i zewnętrzna warstwa jest z jednego płatu materiału)