Zobacz pełną wersję : Wybor puszki.
Bialy_Zagiel
30-07-2011, 19:56
Witam wszystkich serdecznie. Jestem tutaj nowym użytkownikiem i chcialbym uzyskać rade odnośnie kupienia nowej puszki.
Przez wiele lat użytkowałem D70 i jestem i bylem zadowolony. Jednak przyszedł czas na zmiany (stara puchę zachowam do tele lub makro)
Co polecacie? Myślałem o d 7000, ale recenzje ma niezbyt dobre..
- jestem amatorem, podróżnikiem, klikam do 10 000 zdjęć rocznie.
-aparat powinien mieć DOBRE czyszczenie lustra, matrycy w D 70 właśnie mi tego brakuje.
-Najlepiej , gdyby był szczelny
-oczywiscie obudowa magnezowa
- chcialbym mieć rowniez obrotowy wyświetlacz (jednak to tylko chyba D5100)
- będę fotografował naturę , pejzaże, portret, w przyszłości makro...
- cenę na razie zostawmy w spokoju, potem będę miał dylemat hehehe
Proszę o rade, jaka puszkę mam kupić?
Jeśli zrobiłem coś nie, tak to serdecznie przepraszam. To mój pierwszy post:)
Bless:)
D_Z_I_A_D_E_K
30-07-2011, 20:11
napisz może ile plnów chcesz na ten cel przeznaczyć.
może d300s ? Ale to faktycznie zależne od tego ile masz $ na "rozpustę" ;)
bo w tych bardziej ekonomicznych body niektóre z Twoich wymagań wykluczają jednocześnie obydwie opcje
obrotowy wyświetlacz d5100 tak d7000 nie
uszczelniana obudowa wzmocnienia magnezowe d5100 nie d7000 tak
PBmarkII
30-07-2011, 21:51
Ogolnie to nie ma takiego body :P Jak jest obrotowy wyświetlacz to nie ma pancernej budy :D Canon nawet w wersji 60d nie ma juz magnezowej budy.
Zastanow się czy naprawdę potrzeba ci tego obrotowego wyświetlacza, jesli tak to niestety ogranicza ci to wybór w puszkach i to sporo.
Bialy_Zagiel
30-07-2011, 22:41
napisz może ile plnów chcesz na ten cel przeznaczyć.
Przecież napisałem "- cenę na razie zostawmy w spokoju, potem będę miał dylemat hehehe" Tak wiec na razie chcialbym poznać modele jakie możecie mi polecić.
Bialy_Zagiel
30-07-2011, 22:48