Zobacz pełną wersję : Gitara akustyczna
Szanowni forumowicze, potrzebuje pomocy w zakupie gitary akustycznej. Otóż moj syn zapałał checią nauki na tymże instrumencie, jednak ja w tym temacie jestem laikiem. Ok, jestem muzykiem, jednak bardziej ogarniam klawisze, niz struny. W związku z tym, ze nia mam pewnosci czy te checi muzyczne syna, to nie tylko słomiany zapał, gitara ma byc:
1. w kwocie jak najnizszej, (pózniej sie zainwestuje wiecej, jak beda efekty),
2, przeznaczenie, granie typowo "ogniskowe", czyli bez nadęcia klasycznego, ot poznanie chwytów, i paru typowych bic
3. wytrzymała na tyle, aby przy strojeniu z gitary nie zrobił sie łuk, no i aby trzymała strojenie przez w miare długi czas
4. jesli to ma znaczenie, syn ma lat 15, jednak gabaryty doroslego faceta
Znalazłem coś takiego:
gitara (http://allegro.pl/gitara-akustyczna-4-kolory-prezent-zobacz-3d-i1518520303.html)
Dałoby rade na początek?
Dzieki za wszelkie sugestie i pomoc.
no więc, grać się na tym da ale ...
kupiłem swego czasu taką jako rekwizyt do atelier i nawet coś tam na niej brzdąknąłem
ale wg mnie do nauki to nie za bardzo, widziałem ze trzy sztuki takich i każda miała np. inna wysokość strun nad gryfem o jego kształcie i prostości nie wspominając, no i strojenie po 15 minutach gry
może jeśli będzie się uczył u jakiegoś nauczyciela to on coś podpowie
albo od razu elektryk z piecykiem, efektem i czadu ;)
Dzieki. Elektryczna nie wchodzi w rachubę, ma to byc mobilne. Tylko i wyłacznie akustyk.
Ja bym sugerował poszukać gitary klasycznej. Mniejsza szansa, że się zniechęci, jak nie pokiereszuje sobie z początku palców metalowymi strunami.
spiritwood
23-03-2011, 21:48
Ta z linka to wbrew pozorom jest właśnie gitara klasyczna, tylko jakiś nieuk założył*na nią metalowe struny miast nylonów.
Ale z tego co pisza to struny mogą byc dwojakie. Taka 2in1.
A co sadzicie o tm modelu.
gitara 2 (http://www.centrummuzyczne.pl/go/_info/?id=493)
Ale z tego co pisza to struny mogą byc dwojakie. Taka 2in1.