Close

Strona 1 z 3 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 26

Domyślnie Gitara akustyczna

Szanowni forumowicze, potrzebuje pomocy w zakupie gitary akustycznej. Otóż moj syn zapałał checią nauki na tymże instrumencie, jednak ja w tym temacie jestem laikiem. Ok, jestem muzykiem, jednak bardziej ogarniam klawisze, niz struny. W związku z tym, ze nia mam pewnosci czy te checi muzyczne syna, to nie tylko słomiany zapał, gitara ma byc:
    1. w kwocie jak najnizszej, (pózniej sie zainwestuje wiecej, jak beda efekty),
    2, przeznaczenie, granie typowo "ogniskowe", czyli bez nadęcia klasycznego, ot poznanie chwytów, i paru typowych bic
    3. wytrzymała na tyle, aby przy strojeniu z gitary nie zrobił sie łuk, no i aby trzymała strojenie przez w miare długi czas
    4. jesli to ma znaczenie, syn ma lat 15, jednak gabaryty doroslego faceta
    Znalazłem coś takiego:
    gitara
    Dałoby rade na początek?
    Dzieki za wszelkie sugestie i pomoc.
    D90/grip|D50|T17-50/2.8|N35/1.8|N50/1.8|18-55VR|SB-900|Nissin Di866|

Domyślnie

no więc, grać się na tym da ale ...
    kupiłem swego czasu taką jako rekwizyt do atelier i nawet coś tam na niej brzdąknąłem
    ale wg mnie do nauki to nie za bardzo, widziałem ze trzy sztuki takich i każda miała np. inna wysokość strun nad gryfem o jego kształcie i prostości nie wspominając, no i strojenie po 15 minutach gry
    może jeśli będzie się uczył u jakiegoś nauczyciela to on coś podpowie
    albo od razu elektryk z piecykiem, efektem i czadu
    Metal For Soul Beer For Body Thrash Till Death

Domyślnie

Dzieki. Elektryczna nie wchodzi w rachubę, ma to byc mobilne. Tylko i wyłacznie akustyk.

Domyślnie

Ja bym sugerował poszukać gitary klasycznej. Mniejsza szansa, że się zniechęci, jak nie pokiereszuje sobie z początku palców metalowymi strunami.

Domyślnie

Ta z linka to wbrew pozorom jest właśnie gitara klasyczna, tylko jakiś nieuk założył*na nią metalowe struny miast nylonów.

Domyślnie