Zobacz pełną wersję : Narty w Austrii
Chciałbym się w końcu wybrać w tym sezonie na narty do Austrii. Niestety nie mam za bardzo pojęcia co, gdzie i jak.
Macie może jakieś pensjonaty warte polecenia?? W jaki region najlepiej się wybrać? Przyznam się szczerze, że w tym temacie jestem trochę zielony, ale kojarzę Kaprun czy Zillertal ale nie wiem czy warto?? Nie ukrywam, że zależy mi na cenie. Jak mniej więcej przedstawiają się ceny za noclegi? Dostałem już odpowiedź z jednego pensjonatu. Chcą 30 E za nocleg od osoby w Kaprun to normalna cena? Za skipasy trzeba chyba liczyć ok 200E za tydzień prawda? Aha niestety mam do dyspozycji tylko ferie (początek lutego) no i chcę jechać samochodem. Z góry dzięki za odpowiedź.
<szok> 30 euro od łba....to ładny pensjonacik :lol:
Polecam stoki w kompleksie -> http://www.gastein.com/pl-gastein.htm
Preferowana przeze mnie miejscowość - Bad Hofgastein; Polecam dwie kwatery - jedna oddalona o kilka km od stoku, jednak wychodząc z domu/patrząc za okno nocą możesz podziwiać wspaniałą panoramę na Bad Gastein jak i na pracujące ratraki na górze; w odległości 100m znajduje się zarówno źródełko wody pitnej jak i przystanek autobusowy, z którego pojedziesz bezpośrednio na stok (w cenie skipass jest bilet). Cena za mieszkanie 80m2 4os z możliwości dostawki 2os. 20 Euro, ale apartament naprawdę piękny i wygodny (są takie dwa), natomiast trzecie lokum ma ok. 30-40m2 na 3os (pokój z łożem dwuosobowym + łózko w salonie - salon jest połączony z kuchnią - wówczas cena za os wynosi 17ojro bodajże.
Druga kwatera znajduje się ok. 300m od kolejki wywożącej na sam szczyt góry - (dla wybitnie leniwych, od mieszkania znajduje się przystanek w odległości ok. 50m). Tam znajdują się cztery pomieszczenia do wynajęcia - 2x 2os. (małe); 2x 4os ( z czego jedno jest lepsze, nie z aneksem kuchennym, lecz normalną kuchnia) :) Cena ok. 18euro.