Zaloguj się

Zobacz pełną wersję : polskie menu do D200

fighar
04-01-2007, 21:14
Czy jest możliwe wrzucenie jakims sposobem polskiego Menu do N D200. Prosze o porade:)

Jacek_Z
04-01-2007, 21:29
na prezentacji d80 rozmawiałem z panem z Nikon Polska na ten temat.
Nie dawał szans by polski wprowadzono w nowym sofcie (zresztą jest przecież nowszy soft d200 i nie ma w nim polskiego)
O ile pamiętam mówił, że trzeba by usunąć jakiś z języków które teraz są, bo nie da się po prostu dodać kolejnego. Dlaczego - nie wiem, nie znam się.

Sl@wcio
04-01-2007, 22:21
Jak poużywasz troche D200 to sam stwierdzisz ze jezyk PL jest zbedny.

admin
04-01-2007, 23:18
Podejrzewam ze Josoko moglby sie tym zajac. W koncu do D70 funkcjonuje bez klopotu. Tylko czy Mu sie bedzie chcialo :) Podpytam...

gALL
05-01-2007, 01:46
Po co to polskie menu?

Tak samo potrzebne jak polski Windows czy Office ... czyli nijak.

wigi
05-01-2007, 09:21
gALL, ano po to polskie menu, żeby łatwiej było się po nim poruszać i zrozumieć znaczenie niektórych opcji (bez ciągłego zaglądania do instrukcji) osobom, które nie znają j. angielskiego (czy innego obcego, w którym jest menu).
Poza tym to mam nadzieję, że tylko żartujesz sobie.

krzysztof jot
05-01-2007, 13:21
Po co to polskie menu?

po to ze zyje w Polsce, kupuje w Polsce za polskie pieniadze, skoro moze byc grecki hiszpanski to ciagle mam wrazenie ze jestem Trzecim Swiatem. Jak im sie nie opłaci robic piolskiego menu niech nie otwieraja polskiego przedstawicielstwa, To powinno byc wymogiem importu do Polski - chcesz tu sprzedawac - zadbaj o klienta. I oczywiscie nie tylko o aparatach mowa.

zuto
05-01-2007, 14:20