Close

Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 16

Domyślnie polskie menu do D200

Czy jest możliwe wrzucenie jakims sposobem polskiego Menu do N D200. Prosze o porade

Domyślnie

na prezentacji d80 rozmawiałem z panem z Nikon Polska na ten temat.
    Nie dawał szans by polski wprowadzono w nowym sofcie (zresztą jest przecież nowszy soft d200 i nie ma w nim polskiego)
    O ile pamiętam mówił, że trzeba by usunąć jakiś z języków które teraz są, bo nie da się po prostu dodać kolejnego. Dlaczego - nie wiem, nie znam się.
    Moje systemy: Nikon F, D i Z, Hasselblad 503CX, Leica, Canon, Pentax, Olympus, Minolta, Rolleiflex TLR FKD, Zenity, Praktiki, ruskie dalmierze itd itd, blisko 100 szkiełek.

Sławomir Szychowski Awatar Sl@wcio
    Miasto
    Golczewo/Szczecin
    Wpisów
    6

Domyślnie

Jak poużywasz troche D200 to sam stwierdzisz ze jezyk PL jest zbedny.

Domyślnie

Podejrzewam ze Josoko moglby sie tym zajac. W koncu do D70 funkcjonuje bez klopotu. Tylko czy Mu sie bedzie chcialo Podpytam...

Domyślnie

Po co to polskie menu?

Tak samo potrzebne jak polski Windows czy Office ... czyli nijak.

Domyślnie

gALL, ano po to polskie menu, żeby łatwiej było się po nim poruszać i zrozumieć znaczenie niektórych opcji (bez ciągłego zaglądania do instrukcji) osobom, które nie znają j. angielskiego (czy innego obcego, w którym jest menu).
    Poza tym to mam nadzieję, że tylko żartujesz sobie.
    Nikon, Nikkory, Sigmy... i Tamron
    wigi.pl

Domyślnie

Cytat Zamieszczone przez gALL Zobacz posta
    Po co to polskie menu?
    po to ze zyje w Polsce, kupuje w Polsce za polskie pieniadze, skoro moze byc grecki hiszpanski to ciagle mam wrazenie ze jestem Trzecim Swiatem. Jak im sie nie opłaci robic piolskiego menu niech nie otwieraja polskiego przedstawicielstwa, To powinno byc wymogiem importu do Polski - chcesz tu sprzedawac - zadbaj o klienta. I oczywiscie nie tylko o aparatach mowa.

Domyślnie

Cytat Zamieszczone przez krzysztof jot Zobacz posta