PDA

Zobacz pełną wersję : wymiana okien

locos
23-08-2010, 21:14
Witam
Ponieważ nie jestem z wykształcenia budowlańcem, a wiem, ze tacy tutaj są, to bardzo proszę o poradę. Zamierzam wymienić okna w domku wolnostojącym (ściany z cegły nieocieplone jeszcze styropianem) i mam kilka pytań:

1) czy okna z potrójna szyba są warte dopłaty?

2) dlaczego w kilku firmach starano się mi wmówić, ze to tylko chwyt marketingowy (potrójna szyba) i różnice są mało odczuwalne? (ja doczytałem, ze montaż 3szybowego okna wymaga większej precyzji od ekipy montującej, stad może taka niechęć)

3) jaka firma jest godna zaufania (słyszałem pochlebne opinie o "Urzędowskim")

Szukałem na forum Muratora, ale za dużo się nie dowiedziałem.
Z góry dziękuje za wszelkie opinie i porady.

ASAHI
23-08-2010, 21:20
Do domu w górach mam kupione okna Dako z Nowego Sącza. 2 szybowe, 1.1 i na razie działaja bez zarzutu. A super sprawa to kolor a nie na biało wszystko.

Marian K
23-08-2010, 21:58
Do domu w górach mam kupione okna Dako z Nowego Sącza. 2 szybowe, 1.1 i na razie działaja bez zarzutu. A super sprawa to kolor a nie na biało wszystko.

Dako,jak najbardziej.
Ja mam od 10 lat jakieś plastiki "no name" i też są dobre.Montaż jest zawsze ważny a nawet b.ważny.

titus1
23-08-2010, 22:03
Ja mam od 7 lat drewniane okna urzędowskiego z podwójną szybą. Myślę że mogę mu wystawić cenzurkę.
Okna się nie pocą, nie czułem lodowatej szyby. Inna sprawa to to, ze chociaż ociepliłem dom to nie zdążyłem wykończyć szpalet i tam najwięcej uciekało ciepło.
Nie ma bata, okna wystawione na działanie silnego słońca i deszczu będą się łuszczyć. Kiedy kupowałem moje okna, do drzwi balkonowych nie dawali aluminiowych okapników, teraz na nich najwięcej złazi lakier.