PDA

Zobacz pełną wersję : strona www

AdamoN
27-07-2010, 19:40
Witam kolegów i koleżanki

Chciałbym założyć strone www gdzie mógłbym prezentować swoje prace. Na chwile obecną nie będzie to strona komercyjna. Dopiero w przyszłości planuje coś w tym temacie.

Nie licze że będzie to za darmo bo w dzisiejszych czasach nic nie jest ( chyba że udostępnią mi miejsce na serwerze TFP)
Patrzyłem na nazwa.pl ale tam wołają 300zł + vat. Przyznam szczerze że szukam czegoś tańszego w okolicach 100zł ponieważ na chwile obecną nie mam firmy i nie zarabiam na fotografii.

Nie znam się na tym dlatego proszę Was o porade.

Strus
27-07-2010, 19:54
Mowisz o hostingu + strona z jednego zrodla? Zdecydowanie lepiej jest zaplacic za hosting i za strone osobno. Hosting np w webd.pl kosztuje smieszne pieniazki i raczej jest niezawodny. Na zwykle portfolio wystarczy pakiet Mini gdzie dostajesz 15GB transferu i 2GB przestrzeni dyskowej. I to za 40zl za rok. Mam, korzystam od 3 lat i nigdy nie mialem problemu. Stronke mozesz sobie zmontowac samemu na przyklad na simple viewerze czy na jalbumie (wiecej modyfikacji) ktore sa darmowe. Ewentualnie mozesz zlecic zrobienie strony. Mysle ze w przedziale 500-800 zl powalczysz.

AdamoN
27-07-2010, 20:07
Mowisz o hostingu + strona z jednego zrodla? Zdecydowanie lepiej jest zaplacic za hosting i za strone osobno. Hosting np w webd.pl kosztuje smieszne pieniazki i raczej jest niezawodny. Na zwykle portfolio wystarczy pakiet Mini gdzie dostajesz 15GB transferu i 2GB przestrzeni dyskowej. I to za 40zl za rok. Mam, korzystam od 3 lat i nigdy nie mialem problemu. Stronke mozesz sobie zmontowac samemu na przyklad na simple viewerze czy na jalbumie (wiecej modyfikacji) ktore sa darmowe. Ewentualnie mozesz zlecic zrobienie strony. Mysle ze w przedziale 500-800 zl powalczysz.

Hosting - tego słowa mi brakowało :)
Strone www zrobie sobie sam ( tak na początek wystarczy). W przyszłosci jeśli założe działalność gospodarczą zlece to jakiejś firmie.

AdamoN