Close

Strona 1 z 4 123 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 31

Wątek: strona www

Mieszany widok

Poprzedni post Poprzedni post   Następny post Następny post

Domyślnie strona www

Witam kolegów i koleżanki

Chciałbym założyć strone www gdzie mógłbym prezentować swoje prace. Na chwile obecną nie będzie to strona komercyjna. Dopiero w przyszłości planuje coś w tym temacie.

Nie licze że będzie to za darmo bo w dzisiejszych czasach nic nie jest ( chyba że udostępnią mi miejsce na serwerze TFP)
    Patrzyłem na nazwa.pl ale tam wołają 300zł + vat. Przyznam szczerze że szukam czegoś tańszego w okolicach 100zł ponieważ na chwile obecną nie mam firmy i nie zarabiam na fotografii.

Nie znam się na tym dlatego proszę Was o porade.
    D300+MB-D10| N18-55 | 35/1.8 | 50/1.8 | SY85/1.4 | SB-900 | Flipside 400 | MF 055XPROB | 2x YN 560 | RF-602 | F&V |

Domyślnie

Mowisz o hostingu + strona z jednego zrodla? Zdecydowanie lepiej jest zaplacic za hosting i za strone osobno. Hosting np w webd.pl kosztuje smieszne pieniazki i raczej jest niezawodny. Na zwykle portfolio wystarczy pakiet Mini gdzie dostajesz 15GB transferu i 2GB przestrzeni dyskowej. I to za 40zl za rok. Mam, korzystam od 3 lat i nigdy nie mialem problemu. Stronke mozesz sobie zmontowac samemu na przyklad na simple viewerze czy na jalbumie (wiecej modyfikacji) ktore sa darmowe. Ewentualnie mozesz zlecic zrobienie strony. Mysle ze w przedziale 500-800 zl powalczysz.

Domyślnie

Cytat Zamieszczone przez Strus Zobacz posta