Zobacz pełną wersję : Falcon 500mm
matimatrix
20-07-2010, 15:33
Witam, jestem foto amatorem i zastanawiam się nad jakimś obiektywem.
Moją uwagę zaciekawił obiektyw Falcon 500mm f/8,0.
Czy może cie wyrazić swoją opinię na temat tego szkła?
Będę wdzięczny.
Pozdrawiam
Mateusz
matimatrix
20-07-2010, 15:39
A i jeszcze jedno co sądzicie o obiektywie Tamron AF 70-300mm F/4-5.6 Di LD Makro (1:2) do Nikona czy lepiej kupić NIKKOR AF-S 55-200 f.4-5.6 G VR ED?
marciing
20-07-2010, 15:53
dozbieraj do Nikkora 70-300 VR
matimatrix
20-07-2010, 16:02
no tak tylko że 70-300 kosztuje jakieś 1700-1800 PLN a ja mam ledwo 800PLN
Aktualnie posiadam Nikon-a D5000 (czyli standard fotografii amatorskiej) i obiektyw 18-55mm.
Na początku myślałem o Sigmie 70-300mm f/4-5,6 Macro z silnikiem ale poczytałem troszeczkę i uznałem że nie ma sensu.
No ja bardzo chętnie bym sobie kupił Nikkorka 70-300mm ale nie chodzę do pracy (jeszcze mam 14 lat:)) i nie zarabiam więc dla mnie te np.200-300PLN to już sporo kaski.
Pozdrawiam
Mateusz
moonrage
20-07-2010, 16:14
kup używanego nikkora 70-300 podziękujesz, na prawdę warto
matimatrix
20-07-2010, 16:16
Tak sądzisz że używka będzie dobra.
No ja nie jestem bardzo za używanymi, ale się zastanowię.
matimatrix
20-07-2010, 16:28
Patrzyłem na allegro Nikkorki 70-300mm używane z silnikiem ale niestety nie znalazłem :/
matimatrix
20-07-2010, 16:34
A na nowy mnie nie stać niestety.
Czy może mi ktoś powiedzieć coś o używanych szkłach czy warto je kupować, na co zwracać uwagę przy ich zakupie??