Close

Strona 1 z 3 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 28

Wątek: Falcon 500mm

Domyślnie Falcon 500mm

Witam, jestem foto amatorem i zastanawiam się nad jakimś obiektywem.
    Moją uwagę zaciekawił obiektyw Falcon 500mm f/8,0.
    Czy może cie wyrazić swoją opinię na temat tego szkła?
    Będę wdzięczny.

Pozdrawiam
    Mateusz

Domyślnie

A i jeszcze jedno co sądzicie o obiektywie Tamron AF 70-300mm F/4-5.6 Di LD Makro (1:2) do Nikona czy lepiej kupić NIKKOR AF-S 55-200 f.4-5.6 G VR ED?

Domyślnie

dozbieraj do Nikkora 70-300 VR
    Nikon FX

Domyślnie

no tak tylko że 70-300 kosztuje jakieś 1700-1800 PLN a ja mam ledwo 800PLN
    Aktualnie posiadam Nikon-a D5000 (czyli standard fotografii amatorskiej) i obiektyw 18-55mm.
    Na początku myślałem o Sigmie 70-300mm f/4-5,6 Macro z silnikiem ale poczytałem troszeczkę i uznałem że nie ma sensu.
    No ja bardzo chętnie bym sobie kupił Nikkorka 70-300mm ale nie chodzę do pracy (jeszcze mam 14 lat) i nie zarabiam więc dla mnie te np.200-300PLN to już sporo kaski.

Pozdrawiam
    Mateusz

Domyślnie

kup używanego nikkora 70-300 podziękujesz, na prawdę warto

Domyślnie

Tak sądzisz że używka będzie dobra.
    No ja nie jestem bardzo za używanymi, ale się zastanowię.

Domyślnie

Patrzyłem na allegro Nikkorki 70-300mm używane z silnikiem ale niestety nie znalazłem :/

Domyślnie

A na nowy mnie nie stać niestety.
    Czy może mi ktoś powiedzieć coś o używanych szkłach czy warto je kupować, na co zwracać uwagę przy ich zakupie??

Domyślnie