Zobacz pełną wersję : Problem z podgladem GO w D70
Witam,
Przekopalem sie przez wszystkie posty na forum i w sieci, wiem do czego sluzy przycisc GO ale ... dlaczego nie dziala tak jak wszyscy pisza?
W moim D70 z 18-200 Nikkora po nacisnieciu przycisku GO robi sie czarno i NIC nie widac.
Owszem, po nacisnieciu GO zamykaja sie listki (widac przez obiektyw) ale chyba tez podnosi sie lustro skoro nic nie widac?
Niezaleznie od ustawionego programu (P,A,S,M) sytuacja jest taka sama - czarno czarno czarno.
Czy chodzi o obiektyw ktory nie ma pierscienia przeslony? Ale ma przeciez sterowanie ze skorupy wiec to chyba nie powinien byc problem?
Jezeli pytanie jest lamerskie to trudno - jestem amatorem przez duze A i dopiero poznaje sprzet, wiec prosze o wyrozumialosc.
Pls. help :)
T.
charmside
13-12-2006, 10:22
Moze przyslone za mocno przymknales i ledwo cos widac... moze sie myle.
uszkodzenie, co jakiś czas ktoś o tym pisze...
pozostaje jedynie serwis
Niestety to nie to - napisalem wyzej ze przy JAKIMKOLWIEK ustawieniu przeslony widac ciemnosc.
Czy jest to 3.5 czy 11 czy 22 widac ciemnosc.
T.
pozwolę sobie napisać ponownie - jest to uszkodzenie kfalifikujące się do serwisu. Oczywiście można bez tego żyć, i tak ledwo co widać w wizjerze D70...
pozwolę sobie napisać ponownie - jest to uszkodzenie kfalifikujące się do serwisu. Oczywiście można bez tego żyć, i tak ledwo co widać w wizjerze D70...
Ok :)
Moja odpowiedz byla na posta kolegi ktory sugerowal mala dziure jako powod ciemnosci, akurat w tym samym momencie wskoczyl Twoj post stad niejasnosc.
Nie wiem czy jest sens bawic sie w naprawe tego, skoro wszyscy trabia ze mozna bez tego zyc.
BTW.
Jakis serwis nikonow w Wawie warty polecenia?
Pytam o alternatywe do NP
Żyć bez tego można. Wizjer i tak jest zbyt mały, żeby po przymknięciu stwierdzić co jest w zakresie GO, a co nie :)
Szwagier ma ten dynks zepsuty chyba ze dwa lata już i nawet o tym nie wiedział, dopóki mu o tym nie powiedziałem ;)