Zobacz pełną wersję : Coolpix L2, L3 i L4?
Witam,
Chcę kupic aparat cyfrowy Nikon Coolpix ale nie wiem który. Sprzedawca w sklepie nie widział róznicy poza ceną. Czy ktoś może mi doradzić. Proszę o pomoc. Dodam, że potrzebuje aparat do domowego uzytku i nie znam się na fotografii.
Witam,
Chcę kupic aparat cyfrowy Nikon Coolpix ale nie wiem który. Sprzedawca w sklepie nie widział róznicy poza ceną. Czy ktoś może mi doradzić. Proszę o pomoc. Dodam, że potrzebuje aparat do domowego uzytku i nie znam się na fotografii.
Hej Kamilla
Jestem posiadaczem od kilku dni modelu Coolpix L2 jak na początek nie widzę żadnych problemów. Jestem równiesz zainteresowany opiniami użytkowników na temat Coolpix-a L2
hey kris_33 :)
Chyba nikt nam nie chce pomóc :(
Pozdrawiam,
Najlepszy z tych 3 aparatów jest L2 sam zamierzam go kupić w swojej klasie cenowej jest najlepszy! Czytałem opinie na zagranicznch serwisach użytkownicy tego aparatu są zadowoleni z jego zakupu.
Oczywiście, że są różnice, chociażby w liczbie efektywnych pixeli :) Wydaje mi się, że L2 jest najlepszy z wymienionych, sam jestem "szczęśliwym" posiadaczem tego modelu. Osobiście polecam dołożyć trochę $ i zakupić coś lepszego :)
domyślam się że pewnie juz kupiłas jakiś aparat jeśli jednak nie to polecam Ci L2, mam go od sierpnia i sprawuje sie super, nie znam sie na fotogafii podobnie jak Ty;) ale zdjęcia są na serio niezłe. Kupiłam go bo jest doś łatwy w obsłudze przy czym ma dość dużo ciekawych funkcji pozdro
L2 ma troche tych funkcji jednak po kilkudniowej zabawie stwierdzam, że to nic nie daje to jest aparat wyceluj i strzel nic więcej. Nie znam się na fotografi ba to moja pierwsza cyfrówka ale moge wymienić sporo wad tego aparatu.