Zobacz pełną wersję : Pytanie co kupić?
v2conect
20-10-2009, 22:49
Witam!
Jestem nowy na forum ale fotografią zajmuje się już parę lat i stanołem przed zakupem analogowego body (Nikona rzecz jasna :) ) i tu jest moje pytanie czy który model wybrać tak za około 1000zł :
1. F90X + MF-26 + grip (dokladnie 1000 podobno kupiony koło 2000r)
2. F4 (allegrowe ceny tak koło 1000 a nawet taniej)
3. F100
Pozdraiwam
---------------
D70s +18-70 Dx+ 50 1.8 + 70-300+ SB-800, Kiev 60+ Zodiak 30 + Flektogon 50 + Biomenar 80, 2x Zenit + Zenitar 16 +
18-70 , 2x Lubitel 166 + Pinhole
Najtańsze będzie F90x, najbardziej wytrzymałe F4 a najbardziej kompatybilne z nowymi obiektywami F100. Napisz może, do czego potrzebujesz tej puszki, to coś poradzimy. Miałem wszystkie z tych korpusów i zdecydowanie najlepiej pracuje mi się na F4.
a mi najlepiej na F90x
i powiem ci że przez kilka ostatnich lat miałem aż 3 ;)
F4 jest świetne również ale za wielki sie okazał dla mnie i musiałem sie go pozbyc, a F100 miałem tylko raz w rękach ;)
cypherdid
21-10-2009, 08:18
Ja ze swojej strony mogę jedynie polecić F100. Dla mnie to puszka kompletna. AF w tej puszce jest nie do pobicia. F4 jest legendarne - ale trochę nie te czasy już dla niego. F90x - brzydki i niewytrzymały.
Ja ze swojej strony mogę jedynie polecić F100. Dla mnie to puszka kompletna. AF w tej puszce jest nie do pobicia. F4 jest legendarne - ale trochę nie te czasy już dla niego. F90x - brzydki i niewytrzymały.
Niewytrzymała to jest guma na F100, z F4 i F90x nie zejdzie ;)
Poczekajmy co napisze autor wątku - wtedy będzie można którąś z puszek doradzić, bo jak na razie to opieramy się jedynie na naszych preferencjach.
mi tam żadna guma nie schodzi ;) ale, fakt, mam tez F70 i tam nie ma szans zejść :D
v2conect
21-10-2009, 14:21