Close

Strona 1 z 3 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 30

Domyślnie Pytanie co kupić?

Witam!
    Jestem nowy na forum ale fotografią zajmuje się już parę lat i stanołem przed zakupem analogowego body (Nikona rzecz jasna ) i tu jest moje pytanie czy który model wybrać tak za około 1000zł :

1. F90X + MF-26 + grip (dokladnie 1000 podobno kupiony koło 2000r)
    2. F4 (allegrowe ceny tak koło 1000 a nawet taniej)
    3. F100

Pozdraiwam
    ---------------
    D70s +18-70 Dx+ 50 1.8 + 70-300+ SB-800, Kiev 60+ Zodiak 30 + Flektogon 50 + Biomenar 80, 2x Zenit + Zenitar 16 +
    18-70 , 2x Lubitel 166 + Pinhole

Domyślnie

Najtańsze będzie F90x, najbardziej wytrzymałe F4 a najbardziej kompatybilne z nowymi obiektywami F100. Napisz może, do czego potrzebujesz tej puszki, to coś poradzimy. Miałem wszystkie z tych korpusów i zdecydowanie najlepiej pracuje mi się na F4.
    And I am not frightened of dying. Any time will do, I don't mind.

Rycerz
    Gość

Domyślnie

a mi najlepiej na F90x
    i powiem ci że przez kilka ostatnich lat miałem aż 3
    F4 jest świetne również ale za wielki sie okazał dla mnie i musiałem sie go pozbyc, a F100 miałem tylko raz w rękach

Gaduła Awatar cypherdid
    Miasto
    bydgoszcz/gdańsk/warszawa

Domyślnie

Ja ze swojej strony mogę jedynie polecić F100. Dla mnie to puszka kompletna. AF w tej puszce jest nie do pobicia. F4 jest legendarne - ale trochę nie te czasy już dla niego. F90x - brzydki i niewytrzymały.
    instagram.com/darkroomnightlife

Domyślnie

Cytat Zamieszczone przez cypherdid Zobacz posta
    Ja ze swojej strony mogę jedynie polecić F100. Dla mnie to puszka kompletna. AF w tej puszce jest nie do pobicia. F4 jest legendarne - ale trochę nie te czasy już dla niego. F90x - brzydki i niewytrzymały.
    Niewytrzymała to jest guma na F100, z F4 i F90x nie zejdzie

Poczekajmy co napisze autor wątku - wtedy będzie można którąś z puszek doradzić, bo jak na razie to opieramy się jedynie na naszych preferencjach.

Domyślnie