PDA

Zobacz pełną wersję : [ Krajobraz ] Kto rano wstaje temu...

hackermuz
21-09-2009, 14:06
https://forum.nikoniarze.pl/imgimported/2009/09/1954988-1.jpg
źródło (http://plfoto.com/zdjecia_new2/1954988.jpg)

Bartekkw
21-09-2009, 14:07
......temu potworny cień zasłania podłoge.........Góra zdjęcia OK :)

tormentol
21-09-2009, 14:16
Brakuje mi winiety szczególnie w LG albo jakiegoś umiejętnego przyciemnienia lewej strony

StachersDTR
21-09-2009, 15:15
co prawda nie mam duzego doświadczenia, ale jak dla mnie zdjecie pod względem technicznym jest kiepskie,
szczególnie razi (w przeniośni) czarny dół i (dosłownie) lewy bok.

hackermuz
21-09-2009, 15:28
To biorąc pod uwagę względy techniczne: można dobrze naświetlić dół wtedy mamy białe (dosłownie niebo), można dobrze naświetlić niebo wtedy mamy taką konturówkę jak tutaj. Co do lewego boku -tam wstaje słońce co zresztą widać po a/ jaśniejszym niebie b/ ciemniejszej prawej stronie.
Można oczywiście zrobić jakiegoś HDRa dla nie ciemnego dołu i dobrze naświetlonego nieba. Kwestia tego co kto lubi

Piotr_ek
21-09-2009, 15:30
Kadr 2:1 z cięciem dołu, który trochę psuje kadr. Drugi plan jest kapitalny.

kedazi
21-09-2009, 15:35
Zgadzam sie z przedmówcą w 100% :)

Sowulus12
21-09-2009, 15:36
To biorąc pod uwagę względy techniczne: można dobrze naświetlić dół wtedy mamy białe (dosłownie niebo), można dobrze naświetlić niebo wtedy mamy taką konturówkę jak tutaj. Co do lewego boku -tam wstaje słońce co zresztą widać po a/ jaśniejszym niebie b/ ciemniejszej prawej stronie.
Można oczywiście zrobić jakiegoś HDRa dla nie ciemnego dołu i dobrze naświetlonego nieba. Kwestia tego co kto lubi

Jeżeli są duże kontrasty to można:

- tak jak napisałeś użyć techniki HDR
- użyć szarego filtra połówkowego
- zrobić dwie ekspozycje niebo i podłoga i połączyć w PS (np.)