Close

Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 20
  1. #1
    Oszczędny w słowach
    Dołączył
    05 2008
    Miasto
    Jastrzębie Zdrój
    Posty
    8

    Domyślnie brudna matryca - jaki serwis polecacie , mieszkam w Jastrzebie Zdrój (dawne woj. Kato

    Jestem zielony jeszcze bo zabawe z lustrzankami zacząłem niedawno i zdażyło mi się ubabrać martyce, więc poszukuje dobrego serwisu który wyczyścił by mi mój aparacik (Nikon d40) nadmienie tyklko że mieszkam w Jastrzebie Zdrój (dawne woj. Katowickie). Bardzo prosze o pomoc, zdaję sobie sprawe żeto błache pytanie ale mam nadzieję że pomożecie.

  2. #2
    Oszczędny w słowach
    Dołączył
    07 2007
    Miasto
    Wodzisław Śląski
    Posty
    198

    Domyślnie Odp: brudna matryca - jaki serwis polecacie , mieszkam w Jastrzebie Zdrój (dawne woj.

    Myśle, ze najlepszy będzie serwis Nikona. Jeśli masz gwarancje to zrobią to za darmo, a jeśli nie masz to nie wiem.

    A tak swoją droga to witam gdyż mieszkasz niedaleko ode mnie.

  3. #3

    Domyślnie Odp: brudna matryca - jaki serwis polecacie , mieszkam w Jastrzebie Zdrój (dawne woj.

    pierwszy lepszy zaklad foto z serwisem wykonuje takie uslugi. koszt to ok 50zl wiec nie ma co panikowac. inna sprawa jest taka, ze jesli przy przeslonach do f/11 matryca nie wyglada jak plaza to dal bym spobie spokoj z czyszczeniem kilka wiekszych syfow zawsze mozna w jakims gimpie wyczyscic chyba, ze matryca jest tak zafajdana, ze zdjec nie idzie ogladac wtedy pierwszy lepszy zaklad foto! nie mylic ze sklepami w centrach handlowych

  4. #4

    Domyślnie Odp: brudna matryca - jaki serwis polecacie , mieszkam w Jastrzebie Zdrój (dawne woj.

    A czy w ogóle sam coś próbowałeś czyścić? Bo warto kupić gruszkę w aptece i samemu spróbować mocno dmuchnąć (sprawdzić wcześniej czy nie lecą śmieci). Bo taka grucha to podstawowe wyposażenie...
    Pozdrawiam! Marcin fotoblog fotografia