Close

Strona 1 z 4 123 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 33
  1. #1

    Domyślnie Nikkor AF 70-300mm F4-5.6G warto czy nie?

    Witam wszystkich!
    to mój pierwszy temat...
    Wiem, że był on juz poruszany, ale jak czytałem poprzednie wzmianki o tym obiektywie to zgłupiałem do reszty. Jedni go sobie chwala, że za takie pieniądze niczego lepszego sie nie kupi, a kto inny mówi, że to jego główny kandydat na szmelc roku...
    Chciałbym, żeby ten temat był swego rodzaju podsumowaniem:
    Mam D50 z kitem i chciałbym go uzupełnić jakimś tele za jak najmniejsze pieniądze. Jestem amatorem i nie wymagam od obiektywu nie wiem jakich nadprzyrodzonych właściwości... Nikkor AF 70-300mm F4-5.6G można juz na allegro kupić za niecałe 500zł, a jeko lepszy brat Nikkor AF-D ED 70-300mm F4-5.6 stoi nadal ponad 1300zł. Chciałbym się tylko upewnić, że nie warto jak dla mnie (małe fundusze) dopłacać 2,5 raza wiecej do tego drugiego. z drugiej strony Nikkor 55-200 kosztuje 880zł, ale w poprzednich jednak kusi ta ogniskowa 300 no i jasność lepsza bo uzyskiwana przy wiekszych ogniskowych...
    Więc krótko: Warto czy nie warto kupić Nikkora AF 70-300mm F4-5.6G i jak u niego z parametrami (szybkość) i jakością zdjęć?
    pozdrawiam
    D50|17-50|3x540EZ
    www.boguslawkrysztofiak.pl

  2. #2
    pebees
    Gość

    Domyślnie

    Przy tej ogniskowej 300 mm większość mówi, że już straszne mydło. Dla mnie ten obiektyw jest wystarczający jak na razie, i całkiem nieźle, jak za te pieniążki, sobie radzi. Używany kupisz za 350-400 zł.

  3. #3

    Domyślnie

    No to się ciesze bo na razie i tak na nic innego nie będę miał pieniędzy, a myśle że jak na moje potrzeby w zupełności wystarczy i będę z niego zadowolony
    D50|17-50|3x540EZ
    www.boguslawkrysztofiak.pl

  4. #4

    Domyślnie

    odie83, wybiarasz sie moze do bednar w niedziele 23 kwietnia?