Close

Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 14
  1. #1
    sergioo32
    Gość

    Domyślnie Drugie body... d40 +?

    Witam!
    Na samym początku zaznaczam, że jestem amatorem. Aparat jakiego używam to d40 + 18-135. Dokupiłem grip, eliminując w ten sposób największą dla siebie wadę d40 - nieporęczny korpus. No i jakoś to wszystko ze sobą pracuje, dla moich umiejętności, oczekiwań, wystarczająco. Chociaż nie do końca. Po roku fotografowania i mnie zaczarowała magia jasnej stałki Powieważ moje możliwości finansowe są takie jakie są, wybór naturalnie padł na 50 1.8. Ponieważ fotografuję w różnych warunkach, chciałbym uniknąć zmieniania szkła, częstego czyszczenia matrycy itp itd. Stąd pomysł kupna drugiego body. Myślę o d50, której zaletą w porównaniu do d40 napewno będzie silnik w body. Ponieważ testy i porównania rządzą się swoimi prawami, a opinie ludzi używających takiego sprzętu swoimi, chciałbym zapytać użytkowników D50 o zalety i wady tego korpusu i czy to napewno dobry pomysł jest Budżet skromniutki - 1000 zł (body plus 50mm) Sprzedaż d40 nie wchodzi w rachubę, mocno sklepane 60.000 wyzwoleń a pozatym przywiązałem się Pomijając allegro, jaka jest uczciwa cena za takie body w bardzo dobrym stanie wizualnym/technicznym?

  2. #2

    Domyślnie

    Szok....60k klapnięć D40 Ja tam normalnie żongluję szkłem i wcale tak często czyścić nie trzeba (D80). Przedmucham co jakiś czas i tyle. D50 pod względem do D40 powinien Cię miło zaskoczyć. Ergonomia lepsza, wyświetlacz na górze (lcd), chyba 2 kółka to zmiany parametrów ekspozycji...
    "Am Anfang schaute ich mich um, konnte aber den Wagen, von dem ich träumte, nicht finden. Also beschloss ich, ihn mir selber zu bauen." F.Porsche

  3. #3

    Domyślnie

    Jak kupisz 3 i 4 obiektyw to do nich też dokupisz body?
    Ja bym sprzedał D40 (nawet jak sklepane) i dokupił coś ze śrubokrętem. A zaoszczędzone pieniążki wydał na kolejne fajne szkiełka...
    Pozdrawiam! Marcin fotoblog fotografia