Close

Pokaż wyniki od 1 do 10 z 10
  1. #1

    Domyślnie Czy ktoś poświęci troszkę czasu i obrobi mi Rawa

    Witam serdecznie

    Jako że przez długi czas siedziałem a analogu to nie mam zbyt dużego doświadczenia z obróbka rawów ,aczkolwiek pilnie się uczę.

    I mam taką prośbę,czy ktoś z Was szanowni grupowicze obrobił by mi jednego rawa z D700 i podesłał mi gotowego jpg.
    Chcę zobaczyc ile można z tego wycisnąc i ile mi jeszcze brakuje wiedzy do Was specjalistów.

    Jak ktoś ma chwilkę to podeślij maila na ogrodowczyk@wp.pl to podeślę ci rawa.

    Aha i czy mógłyś mi napisac na jakim monitorze to obrabiasz i czy był kalibrowany jakimś zewnętrzynm kalibratorem

    Bo ja niestety męczę się na laptopie z 17 calowym wyświetlaczem (laptop niby górna półka) i to jest jakaś porażka,a niestety z kupnem zewnętrznego monitora muszę się wstrzymac gdyż za 12 dni będę miał synka i troszkę pieniążków poszło na zakupy

    Pozdrawiam
    Ostatnio edytowane przez Przemas-Glasgow ; 04-04-2009 o 09:23
    Puszki ,szkła i inne duperele

  2. #2

    Domyślnie

    wrzuc moze rawa na jakis hosting plikowy i wstaw tutaj linka do pobrania wtedy nie jedna osoba ale kilka sie wykaze i pokaze jak obrobic danego rawa.

  3. #3

    Domyślnie

    No właśnie zrób jak kolega mówi, a zobaczysz ile pojawi się wariantów mniej lub bardziej fantazyjnych .
    N D3 S17-35HSM N50 F1,4 N85 F1,4 N80-200 F2,8 SB800+900

  4. #4

    Domyślnie

    wrzuć, wrzuć, sam chętnie zobaczę
    Pozdrawiam,
    Grzegorz Tadych

  5. #5

    Domyślnie

    ok Panowie,potem zmontuję gdzieś rawa i dam link,to jest pierwsza lepsza fotka,nic szczególnego ,chodzi mi bardzie żeby zobaczyc wizje innych ludzi w temacie obróbki
    Puszki ,szkła i inne duperele

  6. #6

    Domyślnie

    aż się zdziwisz ile się tu wizji pojawi, ludziska lubią takie wyzwania...
    pozdrówka

  7. #7

    Domyślnie

    Przemas-Glasgow wrzucaj tego rawa bo juz ludzie sie niecirpliwia wrzuc nawet na wyslijto.pl

  8. #8