Close

Pokaż wyniki od 1 do 10 z 10
  1. #1

    Domyślnie Monitor dla amatora

    Witam,

    W krotkim czasie chcialbym wymienic moj stary wysluzony samsung 206BW na cos nowszego. Monitor nigdy nie byl kalibrowany, jest oparty o wczesna matryce TN, wiec po kupieniu drukarki (zdjec nie oddawalem do labu) okazalo sie, ze rozjazd kolorow jest delikatnie mowiac duzy. Wlasciwie mozna pokusic sie o jego kalibracje, ale chyba czas przesiasc sie na 22-24".
    Stad moje pytanie,
    - biorac pod uwage, ze jestem amatorem i nie zarabiam, ani nie mam zamiaru zarabiac na fotografii,
    - wiekszosc czasu spedzam przed komputerem na innych zajeciach niz obrobka grafiki ( internet, office, gry),
    - chcialbym, zeby zdjecia z wydruku byly zblizone do tego co widze na ekranie ( w tej chwili na ekranie jes OK, na wydruku jest czerwony zafarb.
    co moglibyscie polecic w przedziale 22-24"? Na czym pracujecie na co dzien, co jest wystarczajace dla amatora? Co da wynik na ekranie podobny do wydruku z labu/drukarki photo? Chyba nie kazdy z entuzjastow fotografii ma w domu EIZO za 3000 zl?

  2. #2
    Zawodowo zdjęć nie robię już ze 25 lat, ale coś tam zostało. Teraz rozwiązuję problemy innych fotografów.
    monitory.mastiff.pl - masz problem z kolorem, wal śmiało

  3. #3

    Domyślnie

    Czy HP 2475w na matrycy S-IPS wart jest rozwazenia?

  4. #4

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez mach64 Zobacz posta
    Czy HP 2475w na matrycy S-IPS wart jest rozwazenia?
    Najwyższe modele HP są co najwyżej porównywalne jakościowo z domowymi Eizo serii S. Moim zdaniem nie warto, ale to nie ja będę przy nim pracował.
    Zawodowo zdjęć nie robię już ze 25 lat, ale coś tam zostało. Teraz rozwiązuję problemy innych fotografów.
    monitory.mastiff.pl - masz problem z kolorem, wal śmiało

  5. #5

    Domyślnie