Close

Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 14
  1. #1

    Domyślnie kitowy obiektyw od d40x

    Witam,

    jestem zupełnym amatorem fotografii, który planuje przesiadkę na lustro. Planuję kupić d40x ale pojawia sie pewien problem. Na poczatek nie planuje inwestycji w postaci dodatkowych obiektywow a z aparatu bedzie korzystala rowniez moja zona. Interesuje mnie w jakim stopniu obiektyw kitowy zaspokaja potrzeby zoom'u. Mam swiadomosc ze to nie teleobiektyw ale slyszalem opinie ze wlasciwie nie mozna mowic i jakimkolwiek zoomie w przypadku tego obiektywu. Prosze o rade i wskazowki.

    Pozdrawiam,
    ttajfun

  2. #2

    Domyślnie

    Polecam kupić jednak dobry kompakt.

  3. #3

    Domyślnie

    ten kit to zoom 3x - więcej dowiesz się z szukajki... było o tym nie tak dawno
    http://pawelwr7.flog.pl/
    D40; N:18-55VR i bez VR, 55-200VR, 50/1,8E; S50-150; SB-400

  4. #4

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Mi1980 Zobacz posta
    Polecam kupić jednak dobry kompakt.
    mialem fuji s6500fd i teraz czas na cos wiecej. A swoja droga co oznacza wg Ciebie/Was "dobry kompakt"?

    Co do zoomu to moje pytanie jest w jakim stopniu owe 3x jest uzyteczne? Moze przykladowe zdjecia?

    Pozdrawiam,
    ttajfun

  5. #5

    Domyślnie

    Kupując lustrzankę, musisz (!) myśleć o nowych obiektywach. Inaczej nie ma sensu. Mam d40 plus kitowy obiektyw. Jeśli jesteś przyzwyczajony do ultrazoomu, to w KICIE, jakby zoomu w ogólne nie było. raczej standard plus szeroki kąt. Pozostając przy samym kicie nie będziesz chyba zadowolony (dalekiego obiektu nie ustrzelisz w powiększeniu). KIT 18-55 jest optycznie nienajgorszy, choć trochę miękki i spora dystrorsja na 18mm. Może rozejrzyj się na przykład za Canonem G9?

  6. #6

    Domyślnie

    Pytanie zatem jakie masz "potrzeby zoomu"....
    Te 18-55 w lustrzance to odpowiednik 27 -82 mm (w małym obrazku).
    W takim Fuji 6500 miałeś odpowiednik 28-300 a to spora różnica.