Close

Strona 1 z 3 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 26
  1. #1

    Domyślnie stałe obiektywy nikon czy sigma

    Witajcie. Poniewaz mam dylemat a na rynku pojawily sie nowosci w optyce ,mam pytanie. Potrzebuje obiektyw do wnetrz, kosciol i fotografowanie pary mlodej - jasny i mam np. sigme 24-70 / 2.8 oraz nikkor 50mm /1.8 - Nikkor staloogniskowy jest zdecydowanie lepszy. Chce zakupic obiektyw stałoogniskowy ale ktory ? nikkor af 24 f/2.8 d -1280 zł , 28 f /2.8 d -900 zł oraz sigma 30/1.4 ex dc hsm -1500 zł , sigma 28/1.8 ex dc 1200 zł . Cena jest w sumie nie wazna -zalezy mi na ostrych zdjeciach tak jak to robi nikkor 50mm . Aparat posiadam Nikon D 80. Jezeli obietyw nikona 28 mm daje takie same rezultaty jak 50tka to mam problem z głowy .
    Jezeli macie doswiadczenie w tych sprawach , wdzieczny bede za pomoc.

  2. #2

    Domyślnie

    sigma 30 1,4
    d700 d3 14-24 28 35 50 85 135

  3. #3

    Domyślnie

    Nie mam doświadczenia w ślubach ale mamy jeszcze dwie jasne sigmy 20mm i 24mm obie f/1.8. Z doświadczenia wiem że 24mm jest naprawdę ostra!

    Radek
    S5 pro, S8mm, T17-50 2.8mm, N35mm 1.8, N50 1.4D, N85 1.8D, 10-20 sigma, nikon D7100
    https://radoslawsobik.pl/

  4. #4

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez monochromatic Zobacz posta
    28 f /2.8 d
    W tej wersji (AF) odpuść go sobie
    Wini
    Zakupy świąteczne dla 25 członków rodziny robię 24 Grudnia,na stacji benzynowej

  5. #5

    Domyślnie

    Sigma 30/1.4 - jak najbardziej, bardzo jasny, ostry, świetna plastyka za tę cenę świetna sprawa, tylko tu trzeba przetestować konkretny egzemplarz pod względem FF/BF i tak ogólnie (słynny rozrzut jakościowy Sigmy )

    lub też:

    Nikkor 35/2 - ciemniejszy od Sigmy, ale równie dobry (nieliczni twierdzą nawet że lepszy, inni że na odwrót) każdy z nich mna swoje wady i zalety, ostrość porównywalna, a tego możesz kupować w ciemno, bo to Nikkor