Close

Pokaż wyniki od 1 do 7 z 7
  1. #1

    Domyślnie Nikon D5300 czy Pentax k-50 czy Pentax KS 2

    Piszę z prośbą o pomoc w wyborze odpowiedniego dla mnie aparatu

    Od dłuższego chcę kupić lustrzankę i gdy już byłam zdecydowana na Nikona z rodziny z d5xxx, znikąd wyskoczyły mi Pentaxy :P

    Jestem dość początkująca w temacie fotografii, jak dotąd troszeczkę fociłam Nikonem F80. Celuję w street photo, portrety, akty, zdjęcia fashion, troszeczkę architektury, ale mało. Uwielbiam zdjęcia robione nocą, a także chciałabym popróbować w sił w relacjach imprez klubowych, co się wiąże ze wszystkim, co wcześniej wymieniłam Czym nie będę zajmować? Robieniem zdjęć ptaków, samolotów, świata owadów, ślubów, sportem prawdopodobnie też nie. Zakładam, że jeśli kiedyś najdzie mnie ochota na takie wymagające tematy, to będę na etapie wkroczenia na wyższy poziom sprzętowy, co będzie się wiązać z w ogóle innymi aparatami i obiektywami

    Ponadto w przyszłym roku planuje work&travel w USA i jak się uda, trochę później, wyjazd do Korei, więc zależy mi na czymś, co przetrwa... różne niespodzianki. Sama jestem osobą, która raczej użytkuje, niż przechowuje, więc zależy mi na wytrzymałym sprzęcie.

    Spośród Nikonów interesuje mnie 5300, bo chyba nic innego z Nikonów nie spełnia moich wymagań, ani nie mieści się w moich widełkach finansowych. Chcę wydać na body i obiektyw max 2700 zł, im mniej tym lepiej. Taki 7100 oprócz bycia droższym, wydaje mi się zbyt mało poręczny dla mnie, pomijając oczywiście jego zaawansowanie, które nie wiem czy jest mi na tym etapie potrzebne. Ale może się mylę.