Close

Pokaż wyniki od 1 do 6 z 6
  1. #1

    Domyślnie obiektyw dla Nikon d5200

    Witam, od roku mam Nikona d5200, jestem z niego bardzo zadowolona, to dobra amatorska lustrzanka z tej półki cenowej. Chciałabym, a właściwie muszę dokupić obiektyw, który umożliwi mi robienie zdjęć oddalonych obiektów(teraz posiadam tylko podstawowym 18-55) Z racji tego, że nie znam się na obiektywach prawie wcale, do tego dysponuje około 1000 zł na ten cel więc pytam tutaj. Dodam, że myślałam nad zakupem obiektywu używanego, nie nowego. Jakie szkła polecacie? Wiem, ze nie wszystkie są kompatybilne z moim modelem body, tak przeczytałam, więc proszę o jakieś wskazówki na co koniecznie muszę zwrócić uwagę dokonując zakupu.
    Pozdrawiam

  2. #2

    Domyślnie

    Nikkor 55-300. Będzie Pani zadowolona...

  3. #3

    Domyślnie

    dziękuję za odpowiedź

  4. #4

    Domyślnie

    Jeśli nie planujesz przejść na większe body to najlepszym wyborem jest, jak napisał nikoniarzD3100 -> Nikkor 55-300 VR.

    Tamron 70-300 VC USD i Nikkor 70-300 VR są zauważalnie lepsze optycznie i pod względem stabilizacji, ale i sporo droższe, większe (średnio pasują do body D3... i D5...)

  5. #5

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Romuś Zobacz posta
    Tamron 70-300 VC USD i Nikkor 70-300 VR są zauważalnie lepsze optycznie i pod względem stabilizacji, ale i sporo droższe, większe (średnio pasują do body D3... i D5...)
    Ale średnio pasują bo...? Tamron nie jest jakoś szczególnie droższy, optycznie duuuużo lepszy i wcale nie jest wielki... Używałem kiedyś z D5000 i nie urywało ręki

  6. #6

    Domyślnie

    No teraz różnica w cenie się powoli zaciera (Nikkor drożeje, Tamron stoi w miejscu), ale do nie dawna było to jakieś 400 zł różnicy czyli + 40%. Ja miałem D5100 i powiem szczerze, że z takimi szkłami jak 70-300 od strony ergonomicznej było średnio (małe body + spore szkło), ale to pewnie sprawa indywidualna.

Tagi dla tego wątku

Uprawnienia umieszczania postów