Close

Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 11
  1. #1

    Domyślnie Lampa Yongnuo YN-560 IV a Nikon D5100

    Witam.

    Mam w planach zakupić lampę firmy Yongnuo YN-560 IV do Nkiona D5100. Ma mi służyć głównie do robienia zdjęć na różnych okolicznościach.
    Jestem w tym kompletnie zielona, więc piszę tutaj o poradę, a mianowicie - jak to jest z moim modelem aparatu? Czy lampa wyzwala błysk zaraz po włożeniu jej na sanki, czy trzeba do niej jeszcze coś "dokupić"?

  2. #2
    Oszczędny w słowach
    Dołączył
    01 2013
    Miasto
    Końskie<->Kielce
    Posty
    64

    Domyślnie

    Witaj Ta lampa jest manualna czyli jak założysz na sanki to będzie błyskać z taką mocą z jaką ją sobie ustawisz. Jeżeli nie potrafisz jeszcze korzystać z lampy manualnej to kup sobie jakąś lampę z TTl-em, która sama będzie dobierała moc błysku do danej przysłony, czasu itd. Najtańsze w podobnej cenie do YN-560 IV masz Metza 44AF1 i chyba YN 468.
    Nikon D7200, D3100, N 18-105 VR, N 35 1.8, SB-700, Fancier WF-531BT, 2xUV .....

  3. #3

    Domyślnie

    Witam
    YN-560 IV błyska z D5100 bez żadnych dodatków.
    advisor ma rację, to lampa manualna i trzeba wiedzieć jak ją ustawić, ale chyba nie ma tragedii, za moich szkolnych czasów były lampy wyłącznie manualne i jakoś ludzie sobie dawali z nimi radę , na dodatek miały stałą siłę błysku i żadnych możliwości konfiguracji.
    Co do Metza 44 AF1 advisor nie ma racji, Metz jest dwa razy droższy niż YN-560 IV, YN kupowałem na ebay z bezpłatną wysyłką.
    Pozdrawiam

  4. #4

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Piotr56 Zobacz posta
    Witam
    YN-560 IV błyska z D5100 bez żadnych dodatków.
    advisor ma rację, to lampa manualna i trzeba wiedzieć jak ją ustawić, ale chyba nie ma tragedii, za moich szkolnych czasów były lampy wyłącznie manualne i jakoś ludzie sobie dawali z nimi radę , na dodatek miały stałą siłę błysku i żadnych możliwości konfiguracji.