Close

Pokaż wyniki od 1 do 6 z 6
  1. #1

    Domyślnie Czy warto? Stół bezcieniowy za 499

    Witajcie.

    Jestem laikiem fotografii produktowej a z racji przeprowadzki okazało się że, mam mnóstwo niepotrzebnych rzeczy. Postanowilem je posprzedawać w internecie. Wiem, że dobre zdjęcia to połowa sukcesu, jest więc okazja by zacząć przygodę z fotografią bezcieniową. Podpowiedźcie mi proszę czy ten zestaw http://www.allegro.pl/ShowItem2.php?item=5541340224 na początek będzie OK?

    Miłego dnia.
    Kuba
    Ostatnio edytowane przez Jacob Jacobsen ; 11-09-2015 o 09:35

  2. #2

    Domyślnie

    Hm... w zasadzie mówisz, że masz do sprzedania kilka przedmiotów, więc pewnie nie otwierasz żadnego sklepu czy coś w tym rodzaju. Jesteś pewien, że sprzedaż staroci zwróci Ci koszt tego zestawu? Intuicja podpowiada mi, że żeby zrobić kilka porządnych zdjęć na tablicę czy allegro nie potrzeba od razu wydawać niewiadomo jakich pieniędzy... tym bardziej, że 500zł to w sumie nie tak hop i odnosze wrażenie, że to co chcesz kupić będzie kupą badziewia. Ale niech mnie ktoś poprawi, jeśli się mylę.

    Sama nie bawię się w fotografię produktową, ale ostatnio mój towarzysz życia sprzedawał radio samochodowe i do zrobienia zdjęć wystarczył reporterski flash, blenda, parę białych kartek papieru i innych rzeczy, które znalazłam w domu. Wystarczyło, zeby nabywca odezwał się po niecałej dobie. Także uważam, że zdjęcia swoją rolę spełniły, chociaż nie miałam do nich specjalnego sprzętu.

    Z góry przepraszam, jeśli głoszę herezję, ale odnoszę wrażenie, że bardziej zaawansowani w temacie produktowej forumowicze również odradzą Ci stoły bezcieniowe i tego typu "all in one".
    amatorką jest i na dodatek bezczelnie sobie bloguje.

  3. #3

    Domyślnie