Close

Pokaż wyniki od 1 do 5 z 5
  1. #1

    Domyślnie Dell XPS 13 (9343) - opinie.

    Szukam dla siebie malego laptopa - najchetniej okolice 13" z sensownym zyciem na bateriach, sensownym ekranem (I tu HP odpada) i mimo niewielkiej wagi uzywalnym do czegos wiecej niz czytanie forum nikoniarzy... - m.in. do podstawowej obrobki fotek (na poziomie Lightrooma a nie Photoshopa). Przy tym ma byc bardzo podrozny - czyt maly i lekki (po Elitebook'u 15" nawet bloczki gazobetonu sa lekkie).
    Wpadl mi w oko tytulowy Dell - w wersji FHD (matowa matryca to to co lubie) i mimo kilku wad (brak wersji SSD 512, maksymalnie 8 Giga RAMu) korci. Czy ktos z was mial kontakt/uzywal - wiem ze jest dosc krotko na rynku, ale moze jakies problemy?
    Bede wdzieczny za opinie.
    Ostatnio edytowane przez Zolty ; 12-08-2015 o 03:05
    Nie wiem, nie znam się - nie bierzcie mnie na poważnie.

  2. #2

    Domyślnie

    Miałem poprzednie wersje xps, sprawował się rewelacyjnie przez długi okres czasu nie wykazując śladów używania, czego nie można było powiedzieć o asusach itp

  3. #3

    Domyślnie

    Asusy i tym podobne odpadaja - przerobilem na zonie: HP Elitebook z 2009/2010 ciagle hula (no bateria pada) a Asus malzonki dwa razy padl az po gwarancji padl na dobre (czyt: wolalem jej dac moja cegle niz kupowac kolejna "zabawke"). Stad patrze na wyzsza polke - Elitebooki w malych rozmiarach maja beznadziejne matryce, a jednak z doskoku poza domem chcialbym czasem grzebnac w fotkach (w domu zewn monitor).
    Nie wiem, nie znam się - nie bierzcie mnie na poważnie.

  4. #4

    Domyślnie

    IPS w elitebooku jest taki tragiczny ?
    D7100
    S 17-50 2.8 | V 135 2.8
    Conference call to Canon Inc.s Masaya Maeda - "Maeda: Huh? You sure you want more out of focus? We give you out of focus in 1D Mark III and Galbraith complain."

  5. #5

    Domyślnie