Close

Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 19
  1. #1

    Domyślnie Obiektyw do d5100 - nieruchomości, krajobrazy, portrety

    Cześć!
    Na wstępie dodam, że kupiłem body D5100 i jestem kompletnym amatorem. Będę uczył się wszystkiego od podstaw ale brakuje mi obiektywów Co proponujecie w używanych obiektywach, żeby ładnie pasowało do body? Zaznaczam, że nie chciałbym ich kupić wszystkich od razu Zdjęcia lokali oraz nieruchomości na zewnątrz, krajobrazy i portrety!

    Z góry dziękuję za pomoc!

  2. #2

    Domyślnie

    Bym kupil 35 mm 1,8 dx afs nówka kosztuje kolo 700 .Swietne szklo,ostre od pełnego otworu. Idealne do portretu,czasem pejzaż,architektura. Sigma 10-20 wystarczy ta ciemniejsza,idealny do pejzażu i architektury. No i koniecznie statyw ale nie byle jaki. Powodzenia swietny zestaw na poczatek i tanio
    camera obscura i ta i ta...
    parę fotek

  3. #3

    Domyślnie

    Może inaczej Skupmy się tylko na zdjęciach nieruchomości, wewnątrz lokali i na zewnątrz całego budynku. Chciałbym również mieć możliwość wirtualnych wycieczek

  4. #4

    Domyślnie

    Sigma 8-16

  5. #5

    Domyślnie

    a rybie oko ? samyang 8mm? jestem amatorem więc proszę o wyrozumiałość
    Ostatnio edytowane przez dav3pl ; 11-08-2015 o 10:28

  6. #6

    Domyślnie

    To popatrz jak z rybiego oka wyglądają budynki. Wątpię aby taki był Twój długofalowy pożądany efekt. Jak chcesz dobrze to nie może być tanio.

    Ale jak ma być tanio to np 18-70 lub 18-105, w miarę szeroko jak na takie pieniądze, ogniskową 70 lub 105 wykorzystasz do portretów, tyle ciemne, wolne szkła, nie rozmyjesz nimi tła jak byś chciał.
    Dlatego do portretów tanio bym poradził 50 1.8G

    Jak braknie szerokości to możesz się bawić w PS w składanie z kilkunastu zdjęć w jedno (photomerge czy jakoś tak sie nazywa ta funkcja). Ale patrząc jak sigma 8 -16 wciąga wszystko jak czarna dziura - to nie ma równych w tej cenie.
    OM-D 10 Mk II

  7. #7

    Domyślnie