Close

Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 20
  1. #1

    Question pierwsze kroki z D50

    hej! Jestem amatorką fotografii i kompletną amatorką w tej dziedzinie Czy ktoś mógłby mi poradzić za co się chwycić, albo najlepiej jakie książki przestudiować, by moja amatorszczyzna zrobiła pierwszy krok ku doskonałości?? Naprawdę potrzebuję pomocy ludzi, którzy mają już pierwsze koki za sobą i liczę na nich!!!!

  2. #2

    Domyślnie

    Basiu!
    Na sam początek polecam niedrogi Empikowy zestawik:
    1. Fotografia; John Freeman, Arkady 2006
    2. Fotografia Cyfrowa; Scott Kelby, Wydanie III, Helios 2006
    Poza tym internet, google, fora, galerie, focenie, focenie, focenie

    Pozdrawiam
    Łukasz

  3. #3
    Oszczędny w słowach
    Dołączył
    11 2006
    Miasto
    Gdynia / Łódź
    Posty
    80

    Domyślnie

    http://www.aparaty.tradycyjne.net/ oraz http://cyfrografia.pl/fotografia_cyfrowa.html
    te strony też wygrzebałem jakiś czas temu tu na forum.
    D50; N18-70; N50 1.8 D; SB800

  4. #4

  5. #5

    Domyślnie

    hehhh
    no to dales do wyboru do koloru...
    DwaCzarneEosy|SzkiełkoOkoSwiecidełko

  6. #6

    Domyślnie

    Ja ze swojej strony polecę jeszcze jedną pozycję: A. Mroczek "Książka o fotografowaniu". W zasadzie chyba nie jest to pozycja dla zupełnie początkujących, ale w moim przypadku się sprawdziła. Przeczytałem od deski do deski (bo czyta się przyjemnie), nie wszystko rozumiejąc. Ale "otrzaskałem" się nieco ze słownictwem i "fotograficznym sposobem myślenia". Teraz wiem już nieco więcej, więc zamierzam przeczytać ją po raz drugi (i mam nadzieję tym razem znowu czegoś się z niej nauczyć).