Close

Pokaż wyniki od 1 do 10 z 10
  1. #1
    nikt7wazny5
    Gość

    Domyślnie nikon d3100 i obiektyw do portretów..

    Witam! zwracam sie z prośbą o pomoc w doborze odpowiedniego obiektywu do mojego nikona, aktualnie korzystam tylko z d3100 + 18-105 /3.5-5.6.
    zastanawiam się nad jaśniejszym szkłem do portretów. chodzi mi o standardowe zdjęcia od piersi/pasa w górę z twarzą ale i (GŁÓWNIE) foty w plenerze. myślę nad 35mm a 85mm przyglądałem się tez 50 jednak myślę że chyba słusznie odpada..
    najbardziej odpowiada mi 85. doradzano mi wybór 35 a nieco później dokupić 85 jednak nie mam odpowiednich funduszy na 2 obiektywy. wolałbym kupić jeden skuteczny i najodpowiedniejszy aby mieć z czego korzystać przez pare lat. boje się że może to być zbyt duża porywczość jednak jestem tylko amatorem, zdjęcia robię dla siebie i znajomych czy krewnych, chcę mieć jeden dobry.
    wiem że oba te obiektywy różnią sie od siebie jednak wolę zrezygnować z jednej czy dwóch cech z danego by kupić ten drugi lepszy choć bez nich..
    druga strona, czy sprawnie będzie działał pod tym aparatem?
    ma ktoś próbki zdjęć z tym modelem?

    no i światło f/1.4 czy f/1.8????!!
    przeglądałem wiele galerii i wypowiedzi jednak każdy mówi co innego. nigdy nie miałem okazji osobiście przekonać się z którym lepszy -.-

    moja wizja to 85 f/1.4 ale czy słuszna?


    temat pewnie już nudny i żmudny, przez to że wielokrotnie występował na tym forum jednak nadal nie znalazłem odpowiedniego wątku który pomógłby mi z wyborem więc prosiłbym o udzielanie informacji..
    Ostatnio edytowane przez nikt7wazny5 ; 24-04-2013 o 18:54

  2. #2

    Domyślnie

    Tu masz ceny Nikkora 85mm 1.4G (z silnikiem, bo tylko z takim będzie Ci działać AF) http://www.skapiec.pl/site/cat/47/comp/1375439 - tak na ochłodę.

    ps. 85mm f1.8G kosztuje trochę mniej: http://www.skapiec.pl/site/cat/47/comp/3798889
    Nie usunięto podpisu, ponieważ użytkownik nie posiadał linku do strony komercyjnej.

  3. #3