Close

Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 20
  1. #1

    Domyślnie

    Witam jako kompletny amator chciałem zaprezentować kilka pstryków do oceny:

    1
    2
    3
    4
    5
    6
    7
    8
    9

    i jeszcze jedno
    10
    Ostatnio edytowane przez bognik ; 02-09-2012 o 13:27 Powód: Łączenie postów
    Nikon

  2. #2

    Domyślnie

    również jestem amatorem więc jako amator się wypowiem, generalnie tylko 2 może jeszcze 9 jakoś się obroni. na 2 zwrok modelki-gdzie ona patrzy przecież tam nic nie ma no i spróbuj jakąś obróbkę tutaj zastosować-przede wszystkim skóra-na prawym pośladku widać brak opalenizny od majtek a na twarzy trzy jasne plamy na lewym policzku, na większości zdjęć(również na 2) modelka ma przymnkiętęe oczy i napiętą skórę twarzy-słonce ją razi-unikamy zdjęc w pełnym słoncu-szkoda tego zwłaszcza na 1 która po obróbce i troszke innym cięcu mogła by nawet fajnie wyjść.
    powodzenia i trzymam kciuki.

  3. #3

    Domyślnie

    Ta pani pracuje/pracowała jako kelnerka w restauracji w Hotelu Rzymski, prawda?

  4. #4

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez mirekkania Zobacz posta
    Ta pani pracuje/pracowała jako kelnerka w restauracji w Hotelu Rzymski, prawda?
    zgadza się
    i jeszcze dwie fotki
    11
    12
    Ostatnio edytowane przez ikar39 ; 02-09-2012 o 12:34
    Nikon

  5. #5

    Domyślnie

    Ja tez jestem amatorem i uwazam , ze te zdjecia nie sa najgorsze. Moze inaczej, gdybys sie pewnie skupil na tych 2 czy 3 zdjeciach i poswiecil im duzo czasu na obrobce bylo by na pewno idealnie, ale mi sie podoba
    Człowiek całe życie się uczy...

  6. #6

    Domyślnie

    jest parę ciekawych zdjęć, ale niefortunie tniesz i brak obróbki sprawia że nie są to najlepsze zdjęcia, ale na poczatek swojej drogi nie sa złe
    9 ciekawy kadr - ale kolorystycznie nie bardzo, spróbowałbym podobnego jak modelka patrzy na obiektyw
    1 kadr nawet nawet ale za ostre słońce
    2 fajny kadr ale te posladki