Close

Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 12

Wątek: nie świety

  1. #1

    Domyślnie nie świety

    Kilka zdjęć tegorocznego komunisty. Wszystkie D700+85/1.8G @1.8. Chłopak ma charakter, a kilka dni przed komunią złamał rękę na rowerze - chciałem to uchwycić. Generalnie nie lubię obrabiać zdjęć, a w czerni i bieli już w ogóle nie ma doświadczenia.Z góry dzięki za rady i spostrzeżenia.

    1.

    2.

    3.

    4.

    5.
    x100s

  2. #2

    Domyślnie

    Moja opinia nie wiele wniesie bo jestem amatorem, ale pomysl fajny, o ile nie jestes maniakiem ktory zlamal dziecku reke dla potrzeb jego zrealizowania

  3. #3

    Domyślnie

    zdjątka fajne, choć obróbka jakaś szaro-szara
    Calkiem niezly aparat, takie sobie szkła, marne umiejętności i niewiele czasu...

  4. #4
    Motorniczy
    Gość

    Domyślnie

    Jedynka super ale generalnie popracuj nad edycja cz/b. Pozdrawiam

  5. #5

    Domyślnie

    Model fantastyczny!
    I am a Nikon girl

  6. #6

    Domyślnie

    Tematycznie fajne, bo takie inne
    D750, N50/1.8G, N35/2.0D, N70-200 VRII, SB-900 /.................... Sony A7II, S28/2.0, Zeiss 55/1.8, Helios 44 ....................... / EIZO CS240.

    http://www.warszawa-fotograf.pl/

  7. #7

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez romek257 Zobacz posta
    o ile nie jestes maniakiem ktory zlamal dziecku reke dla potrzeb jego zrealizowania
    Gips zamontować można przecież i na zdrowej. (sorry za OT)

    A co do zdjęcia to świetne kadry i pomysł ale trochę można by ta obróbkę B&W poprawić...
    Może więc warto pokusić się o ponowne podejście do obróbki jeśli masz NEFy i jakiś ponowny wrzut na forum, tak jak to czasem tu robią ludzie.

    Pozdr.

  8. #8

    Domyślnie

    Świetny pomysł. Klimat jak z dawnych lat. Czterej pancerni czy coś.

  9. #9

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez emisiek Zobacz posta
    Czterej pancerni czy coś.
    ... i pies (tam był) zdaje się

  10. #10

    Domyślnie