Close

Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 12

Wątek: Odpoczynek

  1. #1

    Domyślnie Odpoczynek

    ... pstryknąłem bo nie było ptaków w pobliżu

    pozdrawiam
    Mariusz
    D3300S, parę N i jestem amatorem
    http://razza.fmix.pl

  2. #2

    Domyślnie

    Jak dla mnie bardzo sympatyczne. Z trudem, bo z trudem, ale jakoś sobie poradziłeś z tym świecącym tłem (jak ja tego nie lubię! ). Czy to może Łazienki?
    Nikoś D90 + MB-D80 + Nikkor 16-85 VR + Nikkor 70-300 VR + Cosina 100 macro + SB-600 + Velbon Sherpa 600R
    Moja racja jest mojsza, niż Twojsza. Moja racja jest najmojsza!

  3. #3

    Domyślnie

    Najdziksze ostępy puszczy kampinoskiej . Ładnie Andrzeju.I jakość jakby lepsza,chyba pełna klatka??

  4. #4

    Domyślnie

    Tjaaaa... Od razu widać lepsze szkło niż ten schizofreniczny 180 .
    Ale jak dla mnie trochę ponarzekam, a co .

    1. Ciasno, daj sarence odetchnąć.
    2. Przód cień, tło w słońcu. Wiem, że nie mogła pozować jak chciałeś, ale dziwnie to wygląda.
    3. Brak kolorów, ale na to akurat tez nie miałeś wpływu - taka teraz pora roku.

    Reasumując, nie z Twojej winy są te niedociagłości, może poza ciasnym kadrem .
    A sarenka zacna. Już sobie ja wyobrażam na swoim grillu .
    Pozdrawiam: Artur | www.foto-karbulot.com | www.borg.website.pl
    Nikon D90 | MB-D80 | N 16-85 | N 70-300 | N 35 | T 90 | SB-700 | 055XPROB

  5. #5

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Karbulot Zobacz posta
    Tjaaaa... Od razu widać lepsze szkło niż ten schizofreniczny 180 .
    Ale jak dla mnie trochę ponarzekam, a co .

    1. Ciasno, daj sarence odetchnąć.
    2. Przód cień, tło w słońcu. Wiem, że nie mogła pozować jak chciałeś, ale dziwnie to wygląda.
    3. Brak kolorów, ale na to akurat tez nie miałeś wpływu - taka teraz pora roku.
    Reasumując, nie z Twojej winy są te niedociagłości, może poza ciasnym kadrem .
    A sarenka zacna. Już sobie ja wyobrażam na swoim grillu .