Close

Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 20
  1. #1

    Domyślnie Zmiana Kx na? d3100 moze d5000?

    Witam. Decyzja zapadla i postanowilem zmienic system (caly system srednio chetnie ale kx na 100% do lamusa...). Moze cos o moich preferancjach. Jestem totalnym amatorem ktory juz co nieco wie i potrafi jednak raczej profejonalnie tematem nie bede sie zajmowal przez jeszcze kilka kolejnych lat (o ile w ogole kiedys to nastapi). Wiadomo zalezy mi na jakosci obrazka ale na tej polce pewnie roznice jesli sa to minimalne. Przyda sie oczywiscie w miare mozliwosci najlepszy AF to dla mnie dosc wazne gdyz ten w kx to koszmar... nawet w cieniu (za dnia oczywiscie) lubi posmigac w te i nazad... ISOdo 1600/3200 wszedzie jest na podobnym poziomie a z tego co widze w nowym tescie fotopolis d3100 tez nie jest zle i 3200 od biedy tez daje rade. Zbytnio nie ciagnie mnie ruchomy wyswietlacz a to chyba w sumie jedyna duza roznica pomiedzy d3100 a d5000? Ergonomia d3100 (pomimo ze jeszcze go nie macalem) powinna mi przypasowac pozniewaz KX tez nie jest wielka puszka, N z tego co widze ma tez ciut wiecej powyciagane na body czyli kolejny +, Nikony maja tez podswietlone pkt af co dosc mocno obok af boli mnie w kiksie... Hmm no i chyba tyle. Zmieniam KXa tylko zw na tragiczny af, brak pods pkt af i chyba tyle, jetstem amatorem i po prostu lubie fotografie i pstrykam dla przyjemnosci, a z Pentaxem niestety wiecej sie uzeram niz bawie. Poki co czy d5000 czy d3100 bede bral z njkrotszym kitem ktory zapewne puszcze szybko dalej w swiat i doloze do 18-105 (o ile nie dostane od razu dluzszego w atrakcyjnej cenie). Co fotografuje? Ludzi, troche krajobrazow najrozniejszych, ludzi, trache fot w nocy dlatego iso tez ma znaczenie no i przedewszystkim... ludzi :P street reporterka bawia mnie najbardziej dlatego za jakis czas napewno pojawi sie u mnie jakies ciekawsze szklo do tych celow. Licze ze mojeggo kiksa w zestawie ktory posiadam oddam w inne rece za minimum 2000 (no 2