Close

Strona 55 z 101 PierwszyPierwszy ... 545535455565765 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 541 do 550 z 1007
  1. #541

    Domyślnie

    Mam aparaty i obiektywy jak w podpisie. Pomimo zmagań z fokusem nigdy nie udało mi się być w pełni zadowolonym ze wszystkich możliwych zestawień tych komponentów. Obiektyw AF-S 85 f/1,8G będący na gwarancji wysłałem śledzonym kurierem na koszt serwisu do sprawdzenia i ewentualnej kalibracji. Po wysłaniu zostałem zachęcony do oceny serwisu, asekuracyjnie wystawiłem 9 na 10. Po sześciu dniach tym samym sposobem obiektyw do mnie wrócił. Uzyskałem też wiadomość że usterek nie znaleziono a obiektyw sprawdzono nawet z D-300.
    Obiektyw uznałem za wzorzec, dla niego ustawiłem AF-a w D-90 oraz dokonałem mikro kalibracji dla obiektywów w D-300. W zależności od potrzeb szkieł od 0 do +8.
    D-300 dopasowany do sprawdzonego obiektywu stał się punktem odniesienia dla pozostałych szkieł, co pozwoliło mi uzyskać optimum dla mojego zestawu. W moim przypadku serwis spisał się wzorowo a nawet otrzymałem mały prezent.

  2. #542

    Domyślnie

    Czegoś chyba nie kumam
    wysłałeś obiektyw do serwisu i jeszcze przed jego naprawą wypełniłeś ankietę na temat serwisu ?
    Nie wydało ci się to dziwne ?
    D7000 |N18-105|N28-70|N70-210|N10-24|S17-50|SB26x2|SB910| |Soligor2x|Jupiter200|Helios44M5|
    Grecja2013
    klik 1) Zabawa w RAW'ki - weź udział
    klik 2) Zabawa "zadania tematyczne" - weź udział

  3. #543

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez zbyszekD7000 Zobacz posta
    Czegoś chyba nie kumam
    wysłałeś obiektyw do serwisu i jeszcze przed jego naprawą wypełniłeś ankietę na temat serwisu ?
    Nie wydało ci się to dziwne ?
    Może tak to teraz działa. Dobra ocena 6 dni bez wykrycia problemów, średnia ocena 10 dni + drobna naprawa, zła ocena 14 dni + rozkalibrowanie

  4. #544

    Domyślnie

    A to ankieta jest jakaś obowiązkowa, że trzeba ją od razu wypełniać?
    Sony A7 | Voigtlander 15/4.5 III | Tamron 28-75/2.8 RXD | Fuji 55/1.8


  5. #545

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Borat1979 Zobacz posta
    A to ankieta jest jakaś obowiązkowa, że trzeba ją od razu wypełniać?
    Teraz chyba tak, bo inaczej nie odeślą sprzętu, jaka nota taka naprawa.
    Ja zawsze otrzymywałem taką ankietę po powrocie sprzętu, nigdy nie wypełniałem bo nie byłem zadowolony z usługi, a nie miałem sumienia ich zbluzgać.
    NIKON D3100, NIKKOR 18-55 VR II, 18-105 VR,

  6. #546

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez zgera Zobacz posta
    Teraz chyba tak, bo inaczej nie odeślą sprzętu, jaka nota taka naprawa.
    Ja zawsze otrzymywałem taką ankietę po powrocie sprzętu, nigdy nie wypełniałem bo nie byłem zadowolony z usługi, a nie miałem sumienia ich zbluzgać.
    Ale własnie takie działanie powoduje ze nigdy nie będzie dobrze z serwisem.
    A jak zatrudniają technika paproka?
    Skąd mają wiedzieć ze jest źle?
    Wg mnie powinieneś odsyłać do skutku.
    Każdemu zdarzają się wpadki. Ok! im troche cześciej,
    ale nigdy nie zostałem na lodzie i zawsze w efekcie końcowym
    byłem zadowolony.
    N

  7. #547

    Domyślnie

    Tak dla wyjaśnienia. Przed wysyłką przeprowadziłem rozmowę z serwisem. Przedstawiłem problem i uzgodniłem warunki usługi. Ankieta oceny dotyczyła tylko zadowolenia z tej wstępnej rozmowy. Wystawiłem 9 na 10 bo tak oceniłem podejście do mojego przypadku. Czas całej operacji 6 dni to naprawdę expres. A wynik można ocenić różnie. Mnie pozwolił uporać się z dotychczasowymi wątpliwościami. Według moich pomiarów stosunek 2/3 przed i za jest jednak dla reklamowanego obiektywu odwrotny niż uważany za optymalny. Dla mojego D-300 to żaden problem. No cóż nikt nie jest doskonały, a moją ocenę opieram na średniej wszystkich moich 8-miu obiektywach.
    Ostatnio edytowane przez Vifoto ; 04-12-2013 o 10:41

  8. #548

    Domyślnie

    Dzisiaj dzwoniłem do serwisu... Zostałem poinformowany, że czas oczekiwania na naprawę (na gwarancji) wynosi 2 tyg. a następnie 3/4 dni trwa naprawa sprzętu przez technika...

  9. #549

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez stefanowski Zobacz posta
    Witam wszystkich!
    Również wysłałem swój aparat do serwisu NIKON-a (gwarancja)... w dniu 27.12.2013r. otrzymałem e-maila potwierdzającego dostarczenie sprzętu przez kuriera. Dzisiaj wysłałem e-maila z zapytaniem o czas realizacji naprawy? Czytając forum odnośnie serwisu NIKON nabieram co raz więcej obaw o swój aparat i czasu realizacji naprawy...W późniejszych postach będę Was informował o poczynaniach serwisu...[/I]
    Pozdrawiam

    Brzmi to jak przepowiednia... Chyba, że to zwykły błąd w dacie
    D7K SB900|N24-120 f4, N35 f1.8 i kilka słoików|...i masa drobiazgów|wszystko upchane w Tamrac Velocity 8x

  10. #550

    Domyślnie

    niestety, ale jest to realny termin naprawy...

Strona 55 z 101 PierwszyPierwszy ... 545535455565765 ... OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •