Close

Strona 1 z 4 123 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 33
  1. #1
    Super Moderator Konto PREMIUM Awatar Jacek_Z
    Dołączył
    11 2005
    Miasto
    Bydgoszcz
    Posty
    32 776

    Domyślnie podłączenie urządzenia z HDMI do monitora bez HDMI

    Jesli monitor (np Eizo s2243W) ma złącza Display Port (cyfrowe), DVI-D (cyfrowe) i D-Sub (analogowe) a ja mam urządzenie z wyjsciem HDMI (kamerę cyfrową bądź np nikona D300s) to dam radzę jakoś to podłączyć? Trzeba szukac jakiegos kabelka z wtyczkami HDMI z jednej strony i z drugiej strony ... jakie ? Czy to nie takie proste i nie da sie podłączyc sprzętu?

    Co z kamerami mającymi wyjścia sVHS itp. jakie są możliwości w zakresach kabelkach - przejściówkach. Bo chyba kształt wtyczki to jedno, ale ważny jest sygnał (cyfrowy, analogowy), ilość styków itd. Nie znam się na tym (jak widac).
    Ostatnio edytowane przez Jacek_Z ; 08-10-2009 o 12:00
    Moje systemy: Nikon F i Z, Hasselblad, Leica, Pentax, Rolleiflex, FKD Zenity, Praktiki, ruskie dalmierze i około 30 szkiełek.

  2. #2

    Domyślnie

    Złącze DVI-D niesie w sobie również sygnał HDMI. Niestety, w drugą stronę musisz użyć przetwornika HDMI-DVI/VGA - innymi słowy około 1000PLN w plecy

  3. #3
    Super Moderator Konto PREMIUM Awatar Jacek_Z
    Dołączył
    11 2005
    Miasto
    Bydgoszcz
    Posty
    32 776

    Domyślnie

    tzn jeśli kamera/aparat ma wyjście HDMI to muszę kupic jakiś pierdołek za 1 tys zł by go podłączyć do monitora Eizo?
    Chyba poczekam na kolejną generacje monitorów Eizo. A juz chciałem kupić monitor.
    Moje systemy: Nikon F i Z, Hasselblad, Leica, Pentax, Rolleiflex, FKD Zenity, Praktiki, ruskie dalmierze i około 30 szkiełek.

  4. #4

    Domyślnie