Close

Pokaż wyniki od 1 do 8 z 8

Wątek: Piotr

  1. #1

    Domyślnie Piotr

    Witam. Mój debiut na forum. Cóż, jestem świadoma na jakim fotograficznym początku jestem. Liczę na wskazówki dotyczące kadru, światła, obróbki. Mam nadzieję, że nie klikniecie 'wstecz' z prędkością światła
    No, ale do rzeczy. Przedstawiam Wam Piotra.


  2. #2

    Domyślnie

    Ciężko doradzic rzeczowo, bo zdjęcie jest zwyczajne, czyli nie widze tu starań o to żeby było "niezwyczajne" Bałagan w kadrze - w prawym dolnym rogu coś tajemniczego się dzieje, trawa za plecami brzydka i skos, który ten bałaganik potęguje + niezbyt szczęśliwe cięcie. Światło zastane i tyle. Obróbki specjalnie nie widzę, ale może to własnie jest największy atut tego zdjęcia
    20/1.8 | 105/2.8 | ...

  3. #3

    Domyślnie

    Obróbki praktycznie w ogóle. Chciałam się dowiedzieć co tu poprawić, lub w przyszłości - czego unikać itd. Nie starałam się jakoś "wydziwiać":P Ale dziękuję. 'Zarejestrowałam' - panować nad bałaganem

  4. #4

    Domyślnie

    Madlenne - nie ma co tu poprawiać. Rób jak najwięcej zdjęć i podpatruj mistrzów (choćby na tym forum jest ich kilku) Powodzenia.
    20/1.8 | 105/2.8 | ...

  5. #5

    Domyślnie

    Podpatruję. Ale jeszcze nie widać efektów na zdjęciach

  6. #6

    Domyślnie

    nie wiem, wydaje mi się, że koles ma zeza... ale moze to moja wada wzroku.
    kadr zbyt centralny i mało chwytliwy, żeby zatrzymac na dłużej.
    za radą przedpiszcy: rób miliony fotek, a potem wybierz najlepsze. potem najlepsze z najlepszych, a potem najlepsze z najlepszych z tych najlepszych i wstawiaj... będzie git. bo zapal do fotografii, jak widać, masz...
    pozdrawiam cieplo
    rafał
    zwierciadlanki: D800 D750 D3 D300 F65
    nikkory: 14-24/2.8 20/2.8 28/2.8 50/1.8 70-200/2.8 VR
    manual: zenitar 16/2.8 fish, helios 44/2
    SB900 frotto cokin lowepro epson L800

  7. #7

    Domyślnie

    Mój narzeczony ma lekko zeza

  8. #8

    Domyślnie