Close

Pokaż wyniki od 1 do 5 z 5

Domyślnie D60 pierwsza lustrzanka

Cześć,

Jest to mój pierwszy post na tym forum wiec na początku chciałem się z wszystkimi przywitać
    Przeczytałem forum dość dokładnie i będę się starał nie trolić, ale nie gwarantuje sukcesu.
    Jestem kompletnym amatorem J postanowiłem kupić sobie pierwsza lustrzankę dużo czytałem w necie i na tym forum, i mój wybór padł na d60 uznałem że to dobry aparat na początek.
    Chciałbym wydać około 1700 zł, fotografuje głównie portrety i krajobrazy, staż na lustrzance to 1000 zdjęć na d40 pożyczonym w celu „obczajki” większość na auto około 200 na manualu

I teraz moja wątpliwość wczoraj znalazłem w Tesco ofertę d40 z podstawowym obiektywem za 699 zł. Ostro się zacząłem zastanawiać czy nie wziąć tego aparatu i za zaoszczędzona kasę dodatkowo obiektywu.
    W sumie dopiero się uczę a z czasem zawsze można zainwestować w coś lepszego, proszę wiec o opinie bardziej doświadczonych kolegów
    D60 + 18-55 czy D40 + 18-55 + 1100 na dodatkowy obiektyw
    Pozdrawiam
    Ostatnio edytowane przez bobza ; 11-05-2009 o 11:55

Domyślnie

Jeżeli to D40 to nie jest egzemplarz powystawowy to ja bym się nie zastanawiał przy tej cenie. Jak ty nie weźmiesz to ja go biorę na zapas .

PS. Tak poważnie gdybyś się nie zdecydował na to D40 to podaj proszę namiary na ten sklep na PW.

Domyślnie

Cytat Zamieszczone przez bobza Zobacz posta
    d40 z podstawowym obiektywem za 699 zł.
    Podejrzanie niska cena. Jeśli był ok., to już go zapewne nie ma. A jak jest, poproś kogoś obznajomionego, żeby mu się dobrze przyglądnął.

Domyślnie

No niestety, że ja nie pomyślałem żeby wczoraj zapytać.
    Jako że pracuje blisko, podszedłem do Magnolii, wypytałem dokładnie, wyjaśnienia dostałem mętne że aparat były ale ktoś je "zakosił". Został jeden powystawowy z pęknięta obudową. Dzięki za zainteresowanie

Domyślnie

Skoro pęknięta to licytuj się (i tak brakuje LV) może do 300zł uda się zejść. (żart)