Close

Pokaż wyniki od 1 do 10 z 10

Wątek: obiektyw do D60

Domyślnie obiektyw do D60

Witam !

Wiem, że zaraz odeślecie mnie do opcji szukaj lub do diabła , ale potrzebuję czegoś do 1500 złotych co zapewni:
    - lepsze zdjęcia w gorszych warunkach oświetleniowych (kitowy obiektyw jest w tym średni)
    - lepiej ostrzy niż kitowy obiektyw, który ostrzy co chce
    - nie znam się na szerokich kątach, bo mnie się to kojarzy od razu z rozciągniętymi bokami, co może nie jest prawdą, ale coś żeby się dało architektury miasta uchwycić bez przycinania połowy budynku lub szukania pasa startowego za mną aby się dało oddalić od obiektu. Standardowo jest tam chyba 18-55, ale kąta już nie znam - nikkor dv vr 18-55
    - miał zoom większy tak do 72 mm ale bez przesady, bo to będzie chyba kosztem światła.
    - miał stabilizator
    - posiadał gwint na filtr polaryzacyjny
    - działał z D60

Jeśli ktoś zna taki obiektyw, wie gdzie go nabyć to chętnie poczytam. Mam tego nikosia, ale wyrosłem na Canonie S2is i nie do końca wiem co kupić. Zooma mam w S2 i w góry styka, ale jak trzeba zabytki porobić z zewnątrz lub muzeum bez lampy to pada. Oba mają za mały kąt. Chodzi o obiektyw uniwersalny z większym kątem ale żeby na wspinaczce też się nadał w wysokich górach. Aha, fajnie gdyby np. Himalaje potrafił w kadrze uchwycić, nie koniecznie na zasadzie łączenia 3 klatek w panoramę , bo teraz to jedyna opcja żeby zmieścić coś w kadrze.
    ps. nie wiem czy tak jest, ale ponoć są obiektywy, które dają wrażenie z racji szerszego kąta jakby zdjęcie było głębsze. Jeśli to taki obiektyw to czekam na propozycje .

pozdrawiam

Domyślnie

Ty tak na poważnie? Idź na piwo i ochłoń Z takimi wymogami to zacznij szukać jak się zdecydujesz na minimum 2 szkiełka i zwiększysz budżet jakieś 6-7x w używkach a około 10x w sklepie. Dobranoc
    Ostatnio edytowane przez FajaR ; 04-05-2009 o 22:58 Powód: Niedoszacowanie :D
    Amatorszczyzna powered by D40X kit, N35/1.8G, N70-300VR, SB800 i Slik Pro 330 DX