Close

Strona 1 z 8 123 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 72
    Oszczędny w słowach
    Miasto
    Cz-wa(ew.Kraków)

Domyślnie Nikon D50 vs D70s

Mam zamiar kupić Nikona D50 niedawno jednak zaczęłam myśleć czy może nie warto dołożyc te 500 zł i kupić nowszego D70s, nie wiem dokładnie jakie są różnice między nimi. Chciałabym tu jeszcze zaznaczyć, ze jestem zupełną amatorką bo to byłaby moja pierwsza lustrzanka a i w małych cyfrakach nie jestem jakaś super zaawansowana. Który z nikonków byście mi polecili. Chciałabym kupić body + kit 18-70. Taki zestaw z D50 ok 3000zł a z D70s 3500zł. Czy lepiej te 500zł odłożyć na obiektyw 70-300 czy jednak warto zainwestować w body

Domyślnie

Jeżeli raczkujesz na polu cyfrowej fotografii, to zdecydowanie najlepszym rozwiązaniem dla ciebie będzie zakup D50.
    Ma wszystko czego potrzebujesz (a nawet więcej), i szkoda się pakować w sprzęt, którego możliwości prawdopodobnie nigdy nie wykorzystasz.
    A co do porównań, to oba modele robią piękne zdjęcia, D70s jest tylko bardziej zaawansowany technicznie (ale to naprawdę dla ciebie nieistotne szczegóły).
    Pozdrawiam

A dodam jeszcze, że jak już nabierzesz doświadczenia, to body D70s nie będzie dla ciebie satysfakcjonujące i jeżeli dysponujesz większą gotówka, to może lepiej od razu dołożyć do
    D200, albo przynajmniej D80.
    NIKON

לא תרצה - VI - Nie będziesz mordował

Domyślnie Re: Nikon D50 vs D70s

Cytat Zamieszczone przez Kundzia
    Mam zamiar kupić Nikona D50 niedawno jednak zaczęłam myśleć czy może nie warto dołożyc te 500 zł i kupić nowszego D70s, /
    Trudno jednoznacznie radzić. Bez wątpienia D70s była wyżej pozycjonowana za czym idą określone cechy.