Close

Strona 1 z 5 123 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 47
    Oszczędny w słowach
    Miasto
    Tu i tam...

Question D80 ustawienia...

Jestem początkującym - niedawno kupilem lustrzanke - i poki co amatorem jednak chciałbym znac dokladniej sprzet który kupiłem i lepiej wykorzystać jego mozliwosci... w związku z tym chciałbym zapytać użytkowników D80 o ustawienia w menu a mianowicie w menu "fotografowania" i "ustawien osobistych"

jakie powinny być ustawienai aby optymalnie wykorzystać to co w aparacie "siedzi" ?

oraz o "optymalizacja zdjęcia" (ogólnie, kiedy jakie tryby używać) oraz dalej -> "ustawienia osobiste"... jakie ustawienia stosować i kiedy, a czego sie wystrzegać...

ps. jaki tryb kolorów uzywac?
    Ia sRGB
    II Adobe RGB
    IIa sRGB

prosze bardzo o argumentacje do wypowiedzi abym wiedział na czym opieracie swoje zdanie...

z góry dziekuje za wszelką pomoc )

Domyślnie

oko oku nierówne, tak jak wydruk tej samej fotki z dwóch żródeł się różni. ta sama fotka może wyglądac jak żyleta dla jednego, a dla innego oka - nie. To wszystko zależy, kto co lubi. Osobiście unikam wyostrzania zdjęć ponad poziom "0".
    Myslę, że sam powinieneś się pobawić ustawieniami i dobrać takie, które Tobie (albo gronu oglądających zdjęcia) najbardziej odpowiadają. Po prostu wybór ustawień nie jest wyborem między "kiepskim" wykorzystaniem mozliwości D80 a "najlepszym".

pozdr
    D80, S17-70 f2,8-4,5; N 75-300; Panagor PMC 135 f2,8; Vivitar 300 f5,6 (Tokina)

Domyślnie

poczytaj instrukcje

Oszczędny w słowach
    Miasto
    Tu i tam...

Domyślnie

Cytat Zamieszczone przez mmmak Zobacz posta
    poczytaj instrukcje
    to byla pierwsza rzecz jaką zrobiłem po kupnie body... !! uprzedzajac także: wiem co to szukaj w google i innych takich...