Close

Pokaż wyniki od 1 do 9 z 9

Domyślnie landszafcik - okiem amatora

Co powiecie na to? jestem amatorem, tym bardziej w tematyce landszaftów - więc wyjadacze pewnie mnie zjedzą zaraz i wytkną 1000 błędów (mam nadzieję że wyjaśnią chociaż dlaczego)

P.S. Zostawiłem fragment drogi w PD rogu specjalnie (czy dobrze czy nie ocenicie sami....)

cóż pozostaje tylko czekać na baty

Domyślnie

troche monotonia bije ze zdjecia, ale do rzeczy
    - brak jakiejkolwiek chmury na niebie nie jest wskazane
    - brak motywu przewodniego, brak dominanty co powoduje ze nie ma sie na czym skupić
    - mały kontrast i zdjecie sprawia wrażenie wypłowiałego
    - droga spoko, ale bym przekadrował, moze jednak pokazać jeszcze kawałek trawy na prawym skraju
    - trawa na której totalnie nic sie nie dzieje, chociaz jakiś kamień na pierwszym planie albo krzaczory
    generalnie zdjecie bardzo płaskie, bez wyrazu, bez kontrastów i miejsc dramatycznych, brak nieba i motywu dominującego, wszystko sie ze sobą zlewa, pomimo drzewa na froncie

Domyślnie

jacoslavgth
    dzięki za słowa krytyki (bardzo cenne słowa)

Domyślnie

jakis ciasny ten kadr.
    Pozdrawiam Marcin Bąk
    FUDŻI

Domyślnie

Nie ma dominanty?
    Przecież tu głównym kolorem jest czerwień. Fakt, dobrze byłoby aby w PD była zamykająca kępka trawy ale kolega się uczy i kadr moim skromnym zdaniem nie jest tagi zły.
    Sokrates, jeśli nie masz nic przeciwko to zerknij tu http://img512.imageshack.us/img512/9415/landszaft1.jpg
    To tak na szybko i na laktopie więc rewelacji nie będzie ale...
    Nad rawem można by posiedzieć.
    Pozdrawiam Marcin
    Galeria

Domyślnie

dzięki Marcinie. (swoją drogą mój imienniku)

Domyślnie

Nie chce mi się rozpisywać co mi się nie podoba. Generalnie chciałem znaleźć coś co mi sie podoba. Nie znalazłem.

Domyślnie