Close

Strona 1 z 4 123 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 31

Domyślnie Justyna - portret

Kilka tygodni temu odwiedziła mnie ponownie Justyna.

//EDIT
    BRAK ZDJĘCIA, wygasł zewnętrzny hosting. Zachęcamy do umieszczania zdjęć na hostingu forum.

Wszystkim poważnym fotografom z Krakowa i okolic chętnie przekażę namiary na tą sympatyczną osobę.
    Ostatnio edytowane przez MstrG ; 13-03-2025 o 11:09 Powód: brak zdjęcia, wygasł hosting

Domyślnie

ale ladnie
    puszka, krotkie zoomy, stalki, sabina, sol, tequilla, cytryna, slingshot 300

Domyślnie

Jest ładna nawet bardzo....szkoda,że nie jestem poważnym fotografem i to w dodatku z Krakowa ,a nawet z okolic
    ładne foto,szkoda troszkę,że ostrość uciekła z drugiego oczka,ale i tak mi się podoba

sailor
    Gość

Domyślnie

za... YOZem .. nei dosc ze niepowazny to jeszcze nei z krakowa .. echhh zycie jest po...dle ....
    a portrecik jak to u Ciebie ... swietny

Domyślnie

Cytat Zamieszczone przez YOZ
    szkoda troszkę,że ostrość uciekła z drugiego oczka
    .. ano właśnie, ale bałem się zwiększyć GO, bo to coś białego z tyłu wyszłoby za ostro.. a portrety miały być "marzycielskie".

Domyślnie

Cytat Zamieszczone przez Andy_O
    Cytat Zamieszczone przez YOZ
    szkoda troszkę,że ostrość uciekła z drugiego oczka
    .. ano właśnie, ale bałem się zwiększyć GO, bo to coś białego z tyłu wyszłoby za ostro.. a portrety miały być "marzycielskie".
    ..rozsądnie się bronisz

Domyślnie

Az sie dziwie, ze nikt nie zauwazyl tego plastiku... Sorry, ale wyglada jakby miala maske zalozona... Wiem, ze makijaz robi swoje, ale nie wierze, ze to tylko makijaz. Przesadziles Andy_O
    D3s, D3, D800 | 14-24, 24-70, 70-200 VR2, S 35/1.4, N 50/1.4D, S 85/1.4, T 90Di, PC28 | SB910, SU800, PIXEL KING | Man 055 ProB + 410 | LowePro 650, Tamrac exp 8x
    www.SALDAT.pl

nin
    Gość

Domyślnie

Cytat Zamieszczone przez stig