Close

Strona 1 z 4 123 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 33
  1. #1

    Domyślnie d90+zestaw obiektywow itp. czy d90 kit

    WItam jestem zupelnym laikiem w swiecie fotografii. Mam zamiar zajac sie amatorsko fotografią.
    Postanowilem zakupic aparat Nikon d90. Teraz pojawil sie pierwszy dylemat czy kupic co mnie najbardziej kusi D90 kit z 18-105mm czy kupić taki zestaw http://www.allegro.pl/item535931821_...gwar_raty.html

    Obawiam sie tego zestawu gdyz z tego co poczytalem obiektywy te nie sa jakies swietne a chyba lepiej kupic kita i samemu sobie dokupic to co sie potrzebuje. Doradźcie czy sie oplaca.

    Czego chce robic zdjecia ?? hmmm narazie potrzebuje aparatu bardzo ogolnego. Sluzyl mi on bedzie napewno na codzien jakies widoki, zachody slonca, czasami na wycieczki. Uwielbiam zdjecia makro zatem napewno do tego tez bedzie mi sluzyl.

    Jeszcze jedna rzecz pracuje dorywczo w sklepie sportowym i wykonuje zdjecia ciuchow i potem je obrabiam w domu. Niedlugo moze zaczne sesje z modelka ktora bedzie prezentowac ciuchy. W sklepie jest malo miejsca wiec pewnie przyda sie obiektyw z mala ogniskowa.

    Zatem jak widzicie aparat do wszystkiego, makro, portrety krajobrazy imprezy rodzinne. Zaznaczam ze jest zupelnym laikiem w fotografi.

    Ehhh ale sie rozpisalem, zatem doradźcie czy inwestowac w ten zestaw z obiektywami czy moze kupic d90 kita i dokupic potem obiektywy. Wiem ze napewno bede chcial miec Nikkora 50, podobno calkiem niezly do portretow. Czy kitowy obiektyw bedzie bardzo uniwersalny ? da rade nim zrobic jakies przyzwoite makro i czasem jakis portrecik.

    Dzieki za pomoc
    Sony A7R III / Sony 85mm 1.4 G master / Quadralite Atlas 600
    www.facebook.com/jasinskifoto
    www.instagram.com/marcinjasinskiphoto

  2. #2

    Domyślnie

    O matko .... ten zestaw ...... jest po prostu KOSZMARNY - szczerze Ci odradzam iście w tym kierunku
    jpyt
    Fuji X-E2 + 56/1.2 + 35/1.4 + 18-55/2.8-4

  3. #3
    Oszczędny w słowach