Close

Strona 1 z 3 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 21

Domyślnie Pomoc zoom vs stalki

Witam
    Dzisiaj spedzilem sporo czasu na czytaniu opinii o roznych obiektywach(az glowa boli )
    wstepnie mam juz swoje typy mianowicie:

zoom
    N 12-24 f4 700L nowy czy moze T 11-16 f2.8 500L nowy [juz sam sie gubie czym wiecej patrze na obiektywy/zdjecia]
    N 24-85 f2.8 400L nowy
    (plus dodatkowo N 50 f1.8 )

stalka
    S 20 f1.8 320L nowy
    N 50 f1.8 100L nowy
    N 85 f1.4 700L nowy

Jako ze jestem amatorem i w swiat fotografii dopiero wchodze prosilbym Was o pomoc
    ktora opcja jest lepsza zoom czy stalka? cena praktycznie w obu przypadkach jest ta sama
    moze cos byscie w tym zestawie zmienili/zamienili?
    glownie patrze na zestaw do krajobrazu i do portetow

Z gory dzieki za pomoc

Pozdrawiam
    Ostatnio edytowane przez sieja ; 25-01-2009 o 04:50

Domyślnie

Moim zdaniem najlepszy zestaw do krajobrazu i portretow, to po prostu inne zestawienie tych szkiel, ktore wymieniles. Do krajobrazu N12-24, a do portretow N85/1.4 i 50/1.4 (!). Zestaw pewnie odrobine drozszy od tych, ktore zaproponowales, ale imo zdecydowanie najlepszy.

A, do jakiego aparatu kompletujesz szklarnie?
    forum.niekojarze.pl

Domyślnie

narazie mam d40 ale w marcu dojdzie d300 i z jego mysla probuje sobie juz w glowce cos skompletowac
    patrzylem wlasnie na testy 85 1.4 vs 1.8

http://www.rbfotografia.com.br/avali....8x1.4en_1.htm

http://www.utopia-photography.ch/len...mm/test03.html

biorac pod uwage sample i cene to raczej jestem bardziej sklonny ku 1.8 (jeden problem z glowy )

Domyślnie

1.8 tez daje rade, choc nie ma co sie oszukiwac, ze roznia sie miedzy soba tylko swiatlem...
    forum.niekojarze.pl

Domyślnie

czytalem wypowiedzi typu "dzieli ich przepasc" inny troszke inaczej pisali...
    jak zobaczylem te testy i sample - nie mam co sie zastanawiac(moze ja nie jestem taki wymagajacy)

Domyślnie